Gast vincere Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Hallo ik heb 2 vragen : Ik heb sinds ik mijn vu+duo heb dat is nu ruim 4 maanden er de open PLI versie 1.0 er op staan van 24 september 2010. Ik heb gehoord dat er in maart een nieuwe versie van open PLI versie 2.0 zou uitkomen iemand enig idee wanneer dat gebeurt? Vraag 2: Ik zit er over te denken als het nog lang duurt de beta versie die dagelijks vernieuwd wordt er op te zetten. Nu mijn vraag kan ik dat gewoon met een USB stick doen net zoals ik mijn huidige open PLI op mijn vu heb gezet. Moet ik dan als ik de beta versie van PLI er op zet alle instellingen die nu goed staan weer opnieuw instellen .(Ik heb wel een USB stick achter in de vu zitten waar ik een backup op heb gemaakt}. En moet ik dan elke dag als er een nieuwe beta versie uitkomt die er weer helemaal opnieuw opzetten via een USB stick of kan ik dat via een backup doen? gr quincy58.
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: vincere Ik heb gehoord dat er in maart een nieuwe versie van open PLI versie 2.0 zou uitkomen iemand enig idee wanneer dat gebeurt? pli 2.0 is toch al uit... een nieuwe versie zal wellicht anders heten of heb je het inzake 2.0 over beta's ??? de beta's is een klasse apart en met de juiste handleiding / aanwijzingen ook met je oude instellingen bruikbaar verschillende methoden van backup zijn mogelijk zelfs klassiek een manuele methode (zie beeld/bijlage) maar als je al zoveel weet over die nightly builds / beta's zou het je beter geraden zijn de echte PLi fora te volgen inzake gebruik en dus eventueel aanpassingen. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 De beta's kan je gewoon met een USB-stick erop zetten. Daarna kan je gewoon, eventueel dagelijks maar dat hoeft uiteraard niet, online updaten zonder dat er een stick aan te pas moet komen, dus gewoon via menu->instellingen->softwarebeheer->online update (of iets van die strekking). Om je huidige instellingen veilig te stellen moet je de plugin autobackup even installeren maar ik weet niet 100% zeker of die in de stream van OpenPLi 1.0 zit, als dat wel zo is moet je deze installeren, even instellen en 1 keer handmatig starten. Daarna kan je meteen de nieuwe beta 2.0 erop zetten. Mocht de plugin autobackup er niet in staan dan moet je zelf even je kanalenlijst veilig stellen door deze met b.v. DreamboxEdit of dreamset naar je computer te halen etc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen