klinkie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb een diablo wireless versie 2.2 deze wil ik graag connecten met mijn dreambox 8000. (als dit mogelijk is) Het enige wat de cam hoeft te doen is mijn ziggo kaart aanspreken. zoadat ik boven beeld hebt op mijn tv met ci slot waar de diablo in zit welke versie cccam moet ik hiervoor gebruiken,want in UW zie ik hem nergens staan. (ppc,armeb,mispel ?) Wie helpt met verder in deze materie dat zeg ik ..............linux
klinkie Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 niemand ? die mij op weg kan helpen ? dat zeg ik ..............linux
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik DENK dat je gewoon CCcam 2.2.1 kunt gebruiken met daarin een friend-regel voor je client. Maar zeker weten doe ik het niet, nooit met dat soort dingen gespeeld.
klinkie Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 dank je voor de reactie. maar welke versie ppc armeb mips ??? dat zeg ik ..............linux
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Uh... Daar ben je me dus wel kwijt, ik zou het niet weten. Gewoon proberen?
Beeper Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Als ik goed gelezen heb over deze cam dient de juiste FW, de laatste versie in de CAM te zitten en dan kan je hem aanmelden als client. De FW bevat dan een mogelijkheid om een CCcam server te benaderen. Zelf serveren doet hij volgens mij niet. Aangezien de WIFI wisselend werkt ben ik er zelf ook nog niet aan begonnen. HEt is natuurlijk wel handig als je TV over een HD sat ingang beschikt en dan via deze CI draadloos naar de CCCAM server.
spikes Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 kijk eens op Laurals site staat een duidelijke handleiding. cams-diablo-wifi setup
klinkie Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Origineel bericht van: Beeper Als ik goed gelezen heb over deze cam dient de juiste FW, de laatste versie in de CAM te zitten en dan kan je hem aanmelden als client. De FW bevat dan een mogelijkheid om een CCcam server te benaderen. Zelf serveren doet hij volgens mij niet. Aangezien de WIFI wisselend werkt ben ik er zelf ook nog niet aan begonnen. HEt is natuurlijk wel handig als je TV over een HD sat ingang beschikt en dan via deze CI draadloos naar de CCCAM server. hoi, dat snap ik aleen als ik bij de can emu kijk dan zie ik geen CCcam staan. alleen tables nagra en tps. er zit dus geen cccam in. dat is mijn probleem.... dat zeg ik ..............linux
Beeper Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Net even naar de Laurals site gegaan en de handleiding daar is inderdaad duidelijk. Ik vermoed dat je niet de juiste FW op je cam hebt staan. Er hoort een mapje CCCam te zijn, zoniet, laatste FW zoeken en programmeren.
klinkie Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 verschillende UW geladen, geen CCcam erin.... Ik heb niet de wifi maar de wireless...... ik snap het ff niet meer dat zeg ik ..............linux
juleke21 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Die wireless is zeer goed om met fausto te werken.
klinkie Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 oke, maar wil hem naar cccam laten connecten waar mijn ziggo kaart in zit.... maar als er geen cccam in de diablo wireless zit en wel in wifi dan snap ik het, maar nu niet dat zeg ik ..............linux
Beeper Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 De benodige FW is underworld. volgens hetgeen ik lees op andere fora is zowel de 2.2 als de 2.3 in staat om CCcam te connecten. Ik heb gegoogled op diabolo 2.2 cccam en daar is veel interessants te lezen.
YUGI Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 GO TO EMU> CREATE A FOLDER CALLED 'CCCAM' then copy and paste your cccam.cfg once that is done...configure your cam through your box and turn emulator on. gr Voor de Diablo WIFI versie 2.3 zijn nog niet zoveel handleidingen te vinden en veel gebruikers struikelen vervolgens over het maken van de verbinding naar de draadloze router, omdat de handleidingen juist op dat punt tekort schieten. Ik heb de CAM ook sinds kort en heb wat tips aan elkaar geknoopt. Wellicht dat anderen hier ook iets aan hebben. Met onderstaande tekst is het instellen wel heel erg makkelijk geworden! Plaats de nieuwste Underworld met CAS2 of CAS3 in de Diablo WIFI Ga naar Wifi configuration. Aan de linkerzijde bij "ESSID NAME", vul je GEBRUIKERSNAAM wat je gebruikt voor je router in. Schakel de optie DHCP in. De IP nummers hoeven dan niet ingevuld te worden. In het midden bij "Encryption type" ga je op WAP2 en vul dan bij PSK (Pre-Shared Key) settings je WACHTWOORD wat je gebruikt voor je router in. Write aan de rechterzijde drukken en klaar. File instellingen (2de optie van de 4 lijnen bovenin (4 is WIFI)) Connect drukken in rechter helft. Naar Emu, Naar CCCAM. File CCCAM.CFG Naar links copiëren d.m.v. de onderste groene pijl in een map. Dan via mijn computer naar die map en CFG-file openen met word. c:ip-server poort naam password er in zetten. Map opslaan d.m.v. overschrijven van de file. Via cas 3 deze file met de bovenste groene pijl terug zetten in dezelfde map Emu, CCCAM. Module in decoder. Dan naar Wifi Kijken naar de DHCP instellingen en wachten. Als de DHCP op ON staat, zou hij automatisch de vier IP nummers moeten vinden. Sharing Client op CCCAM zetten EMU ON Al het ander off Bij lezen eerst EMU dan CARDS. Bij CAS alle coderingen op OFF Decoder laten scannen en genieten maar Wink Delayer (default is 0) kan eventueel wat hoger (5 of 6) als er freezes zijn. Mochten de router en de WIFI CAM niet of slecht met elkaar kunnen communiceren (NOT CONNECTED) dan staan ze te ver uit elkaar. Niet alle pakketten gaan nu open of openen heel traag, soms duurt het tientallen seconden. Dat moet sneller kunnen en wel met de volgende oplossing: Via CAS Studio moet je even het CAIDS bestandje opzoeken en in 'mijn documenten' plaatsen. Met kladblok openen, de inhoud legen en onderstaande regels erin zetten: <caid value="0100"></caid> <caid value="0500"></caid> <caid value="0604"></caid> <caid value="0606"></caid> <caid value="0610"></caid> <caid value="0622"></caid> <caid value="0626"></caid> <caid value="0630"></caid> <caid value="0918"></caid> <caid value="0919"></caid> <caid value="093B"></caid> <caid value="09C4"></caid> <caid value="0960"></caid> <caid value="0961"></caid> <caid value="0963"></caid> <caid value="1702"></caid> <caid value="1801"></caid> <caid value="1815"></caid> <caid value="1830"></caid> <caid value="0D00"></caid> <caid value="0D02"></caid> <caid value="0D03"></caid> <caid value="0D05"></caid> <caid value="0D70"></caid> <caid value="0D95"></caid> <caid value="0D0F"></caid> <caid value="4A60"></caid> <caid value="4A61"></caid> <caid value="4A70"></caid> <caid value="4AA1"></caid> <caid value="4AD4"></caid> Vervolgens opslaan en het bestandje afsluiten. Via CAS Studio het bestandje weer naar de Diablo WIFI overzetten op de plaats waar het oorspronkelijk stond. Via de ontvanger even CAIDS aktiveren. Deze lijst werkt goed voor de providers die uitzenden via Astra 1, 2, 3 en Hotbird en zorgt ervoor dat het zappen een stuk sneller gaat. Voor wie ook provider ID's van andere providers op andere satellieten wil toevoegen in het CAIDS bestandje kan hier een recente lijst vinden: van ron 1872
juleke21 Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 De vraag is gaat het met WIRELESS,ik denk NIET.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen