Ga naar inhoud


Mozilla Firefox 4 kopie maken van bladwijzers lukt niet meer


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Ik maak altijd heel simpel een kopietje van mijn favorieten met windows commander.

Werkt altijd en dat al vanaf de eerste norton commander.

Daar heb je toch geen programma voor nodig.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan snappen jullie het doel niet van het synchroniseren.

 

  • Ik heb op mijn werk, thuispc en laptop altijd dezelfde bookmarks. (je kunt ook profielen maken om juist bepaalde dingen niet te synchroniseren)
  • Dus ik vind op mijn werk toevallig een leuke site die ik wil bookmarken, ik voeg hem toe en hij is thuis ook beschikbaar zonder dat ik iets hoef te doen of omgekeerd natuurlijk.
  • Ik ben bij vrienden en zij zoeken iets? Geen probleem ik heb het toevallig gebookmarkt, log in bij Xmarks en heb toegang tot al mijn eigen bookmarks...
  • (her)installeer een nieuwe pc? Installeer FF, daarna de addon Xmarks, geef mijn username en password in en automatisch heb ik al mijn bookmarks terug. (en eventueel de wachtwoorden als je het aan zet)
  • Per ongeluk verleden week een bookmark gewist? Je haalt hem zo terug....

Ja je kunt "moeilijk" doen door ze handmatig te kopiëren, maar dit is toch vele malen makkelijker.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Dan snappen jullie het doel niet van het synchroniseren.

  • Ik heb op mijn werk, thuispc en laptop altijd dezelfde bookmarks. (je kunt ook profielen maken om juist bepaalde dingen niet te synchroniseren)
  • Dus ik vind op mijn werk toevallig een leuke site die ik wil bookmarken, ik voeg hem toe en hij is thuis ook beschikbaar zonder dat ik iets hoef te doen of omgekeerd natuurlijk.
  • Ik ben bij vrienden en zij zoeken iets? Geen probleem ik heb het toevallig gebookmarkt, log in bij Xmarks en heb toegang tot al mijn eigen bookmarks...
  • (her)installeer een nieuwe pc? Installeer FF, daarna de addon Xmarks, geef mijn username en password in en automatisch heb ik al mijn bookmarks terug. (en eventueel de wachtwoorden als je het aan zet)
  • Per ongeluk verleden week een bookmark gewist? Je haalt hem zo terug....

Ja je kunt "moeilijk" doen door ze handmatig te kopiëren, maar dit is toch vele malen makkelijker.


Dit is wel handig, nooit geweten dat dit bestond. Is dit iets recents?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het al enkele jaren. Het had vroeger een andere naam (ben ik ff kwijt frown )

 

Geheugenpil genomen.... het heette foxmarks... smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kan de wachtwoorden in de nieuwste versie van xmarks addon op de oude instellingen krijgen, door te kiezen voor de optie: "synchronize your passwords with lastpass" en vervolgens aan te geven dat je eerst je oude wachtwoorden wilt veilig stellen. Zo kreeg ik de instellingen weer terug in de oude mode. (ik gebruik een eigen server i.p.v. de xmarks server)

 

xmarks399.jpg

 

Eventueel vind je in de bijlage een rar bestand met daarin een voorgaande versie voor firefox waarbij de nieuwe versie ww synchronisatie nog niet aanwezig is. Je vind in die versie meteen de optie zoals eerder getoond in dit draadje.

En deze versie werkt gewoon nog steeds prima, ook met ff4.

 

Ter info. Xmarks voor IE kent (nog) geen ww synchronisatie.

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...