Gast zoefzoef Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Wat is op het moment de beste twin lnb? Is dit Alps, Sharp,Fuba,Inverto enz? Wie weet hier iets van.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb goede ervaringen met Alps (single en quad) LNB's. Dat betekent niet dat de andere merken slechter zijn. Het zal elkaar vast niet veel ontlopen.
Gast zoefzoef Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 waarom dan zoveel verschil in prijs? een sharp kost in twin €50,= terwijl er andere voor 20 te koop zijn?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Duur betekent niet per sé goed...
columbo Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Dat betekend dus dat je met een Sharp lNB aardig wat €€€ tjes lichter bent,dus de prijs is geen overtuigend argument.Een LNB va Inverto kos nog geen €15,inkoop.overigens het is de Freq.stabiliteit die van belang is,of je er nu een met 0,3 of 0.2 db ruis getal hebt dat maakt in de praktijk niks uit.
Gast dreesje Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik heb zeer goede ervaringen met de Alps LNB's. Vooral als je meerdere lnbs naast mekaar wil gebruiken (voor ontvangst van meerdere satellietem) zijn deze handig vanwege de "Puntige" voorkant. Ik heb zelf een Visiosat Bisatellite schotel met vier koppen naast elkaar. Groetjes, Dreesje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen