magicmerlin Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 vraag zijn deze toestellen oficieel in te kopen en te verkopen of vallen ze onder clone?
BIG M Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 clones van wat? dit zijn gewoon HD linux boxen die dezelfde functies zouden hebben als de DM800 en legaal verkocht mogen worden de VU is er ook zo een. "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
D_liver Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Origineel bericht van: BIG M clones van wat? dit zijn gewoon HD linux boxen die dezelfde functies zouden hebben als de DM800 en legaal verkocht mogen worden de VU is er ook zo een. De Ibox is wel degelijk een regelrechte clone die gebruikt maakt van ferrari sim kaartjes 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
BIG M Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 ik heb het over de openbox "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
prutsie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Meer in onderstaande topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1912995/M3602_Openbox_S9_Hd Low-cost, closed source HD gebakseltje dus. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen