Kralingen Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Heeft iemand dit zelfde probleem? Ligt niet aan de zenders want op mijn Phlips krijg ik het wel!! Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Dan mis je waarschijnlijk ook de EPG op Veronica/Disney. Deze zenders verhuizen/ zijn verhuisd naar een andere frequentie en de oude (waar jij nu naar kijkt waarschijnlijk) stoppen per 1 mei. Hier lees je het een en ander daarover: http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=165&title=Recente%20wijzigingen
satencom Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 De zenders zijn verplaatst dit geld ook voor Veronica/Disney XD SBS en net 5 De oude Zenders wel even verwijderen., ze werken nog tot 1 mei Dit zijn de frequenties waar ze nu heen zijn verhuist De nieuwe frequentie op de Astra1-satellietpositie (19,2 graden oost) is 12.344 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S – MPEG2 De nieuwe frequentie op de Astra1-satellietpositie (19,2 graden oost) is 12.515 GHz H – 22000 – 5/6 – DVB-S – MPEG2 o Pedro Newbie was mij net voor Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen