rene1710 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Hallo heren, of dames, Wie kan mij helpen mijn probleem op te lossen?????????? Wanneer ik mijn decoder op Dolby Digital zet, dan krijg ik telkens haperingen in het geluid. Wanneer ik Dolby Digital gebruik bv. op Prosieben, dan heb ik dit probleem niet. ( FTA zender ) Aan de decoder ligt het niet, al diverse decoders geprobeerd, maar geen resultaat. Een en ander aangesloten via HDMI. Enig idee waar dit aan kan liggen? Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
rene1710 Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 Ben zelf aan het spitten gegaan, wat de oorzaak zou kunnen zijn van het haperende geluid dolby digital........ Op het hd kanaal van Discovery is deze storing niet aanwezig, evenals bij de duitse hd zenders, allebei geven zij een dolby digital geluid weer. Nu heb ik ergens gelezen op een ander forum, dat dit aan Hilversum zou kunnen liggen. Heb zelf inmiddels alles al uitgeprobeerd, maar geen reslutaat, m.a.w. het hikken van het dolby digital geluids spoor is nog steeds aanwezig op de nederlandse hd kanalen met dit spoor. Heeft iemand ook deze ervaring? Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 een enkele keer ook vastgesteld en dat de upstream van hilversum daar de schuldige van moet zijn is al een paar keren aan de orde geweest op het forum nacontrole en snelle verbetering is een vreemd woord bij canalDIGITAAL ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gerard 1902 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Hallo Rene, Daar heb ik ook last van. (Rebox 8500) Zie hier: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nie#Post1967409 Volgens iemand zou het aan de Onkyo (wat ouder type) versterker kunnen liggen. Deze kan niet goed omgaan met de codering van het Dolby Digital geluid. Ik zal eens de Duitse HD zenders bekijken en zien of dit hier ook het geval is. Mvg. Gerard.
rene1710 Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Hallo Gerard, Ik had ook een ouder type van Onkyo, deze heb ik kunnen omruilen ( met bijbetaling ) voor een nieuw Type. Ik heb nu de TX-NR 1008, dit is model 2010. Heb nu nog steeds dezelfde problemen met het dolby digital geluid. Het ligt nu niet meer aan de Onkyo, dit is een ding wat zeker is. Wellicht weet iemand hoe we dit eventueel in Hilversum kunnen aankaarten, want het is toch jammer dat deze problemen er zijn. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 in Hilversum woont allang niemand meer die nederlandstalig is om het mee aan te kaarten die zijn allemaal als Indiase uitzendkrachten ingehuurd als je nu Indiaas kunt spreken bel ze dan. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
rene1710 Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Dan toch even zonder dollen............. Zou niemand daar aanspreekbaar zijn, om ons uit te leggen waar het probleem dan zou kunnen liggen? Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 even zonder dollen, je hebt natuurlijk support via de aanbieder 1e lijns 2e lijns 3e lijns etc als die een klacht rapporteren komt dat misschien ooit eens bij de echte technici in de schakelkamer. over die tussen geschakelde ( ) support helpdesk medewerkers heen stappen, om zo'n klacht mede te delen aan derden waar je geen contract en/of contact mee hebt gaat natuurlijk niet. klachten rapportage en afhandeling is dus strikt geregeld en hoe klachten worden teruggekoppeld alsmede of er oplossingen komen is een wazig geheel bij de bekende aanbieder. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen