Behindcorner Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Hoi, ik heb van het weekend de Clarke Xtrend aangeschaft. Vervolgens de openPLi beta 2.0 gedownload en op USB stick gezet en deze in de USB poort geplaatst (voorop). Power on/off met knop op de achterzijde en vervolgens wordt de open PLi gedetecteerd en gaat hij een flash doen, waarna een nieuwe boot en verder met de wizard gaat. Als ik deze wizard afsluit (niet af maak), dan zie ik in het menu/Info geen update. bij enigma staat alleen een datum 27-03-2011 en bij image unavailable. Iemand een idee waarom de flash niet goed gaat. Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
Beeper Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Image unavailable is een melding die inderdaad te zien is. Dit is geen enkel probleem, als je de settings hebt aangepast heb je een werkende doos. Het image is wel degelijk available. Mijn ervaring is dat alleen de datum van het image wordt getoond. Gewoon doorgaan is het devies Kanalenlijst instellen, softcammetje en kijken maar.
simcat Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Staat er een zip op je stick of heb je deze uitgepakt ! SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Beeper Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Image zal uitgepakt zijn in de et9000 directory, anders krijg je volgens mij niet flash detected en zie je geen flash activiteit.
NL1PDV Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 niet te grote USB stick en fat formateren ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
magictrance Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Let erop dat je de OK toets met programmeren gebruikt die op de Ontvanger zit en niet op de AB Dus heel belangrijk gebruik de OK toets van de Ontvanger zelf
LINKEY Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Origineel bericht van: Behindcorner Hoi, ik heb van het weekend de Clarke Xtrend aangeschaft. Vervolgens de openPLi beta 2.0 gedownload en op USB stick gezet en deze in de USB poort geplaatst (voorop). Power on/off met knop op de achterzijde en vervolgens wordt de open PLi gedetecteerd en gaat hij een flash doen, waarna een nieuwe boot en verder met de wizard gaat. Als ik deze wizard afsluit (niet af maak), dan zie ik in het menu/Info geen update. bij enigma staat alleen een datum 27-03-2011 en bij image unavailable. Iemand een idee waarom de flash niet goed gaat. Image is gewoon geladen (zie datum). pli2.0 laat standaard bij image nog unavailable zien. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Behindcorner Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Bedankt voor jullie reakties. Met het flashen op een USB stick van volgens mij 1 of 2GB. FAT32 weet ik niet zeker, zal ik checken. OK knop idd op de box zelf. Er komt wel een aktuele datum te staan gevolgd door "branch nog iets" er staat geen openPLi voor. Verder bij Image unavailable. Het flashen zie je gebeuren, gevolgd door completed en booting. Hoe kun je dan zien dat de juiste en welke versie erin staat? Moet je na het flashen nog updaten? Ik denk het wel, heb ik nu niet gedaan? Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
Beeper Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Je hebt alles op orde nu. Je kunt nu via het menu ook updaten. Kijk eerst eens of je beeld hebt, de rest komt vanzelf.
Cobus R Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Dat kun je toch voor die tijd zien in het display welke versie je flashed ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Behindcorner Geplaatst: 30 maart 2011 Auteur Geplaatst: 30 maart 2011 Zoals Linkey vermeldde denk ik dat de flash wel goed gegaan is. Ik heb vernomen dat bij de DM8000 hetzelfde gebeurd en dat het vermoedelijk te maken heeft met het feit dat de image nog een Beta versie is. Alles funktioneert in ieder geval goed. Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen