Behindcorner Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 De Clarke Xtrend ET9000 heb ik aangesloten met de bijbehorende HDMI kabel op mijn Pioneer KRL-37V TV. Ik heb wel beeld, maar nergens geluid. Ik heb een nieuwe/andere HDMI kabel geprobeerd, echter ook niets. Verder een andere HDMI input op de TV, maar ook niets. Zelfs met scart heb ik niets. Als ik het geluid met tulp kabels naar de audio versterker stuur heb ik wel geluid. De DM600 via scart heeft wel geluid. In mijn vorige topic heb ik reeds vermeld dat het flashen niet lukt, wellicht dat dat nog iets betekent. Ik heb allerlei audio instellingen geprobeerd, maar zonder resultaat. Wie kan helpen? Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
NL1PDV Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik heb dit ook gehad , waar de fout zat/zit geen idee. Ik heb de img opnieuw geflashed en toen deed alles het weer.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Behindcorner Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Ja, ik heb AC3 downmix aan en uit geprobeerd, geen verschil. Mijn hoop is inderdaad ook dat de image flash het probleem zal zijn, maar die lukt juist weer niet, ik weet niet waarom? Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
NL1PDV Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 En waarom lukt dat niet dan ??? Een niet te groot fat32 geformatteerde stick IMG erop zetten Spanning dmv de schakelaar eraf. stick erin spanning er weer op , op display komt te staan image found flashing ??? dan OK op de box in drukken NIET op de AB.. Alles moet dan goed gaan .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Staat niet heel toevallig de volumeregeling van de satellietontvanger helemaal op 0? Je zal de eerste niet zijn die dit "probleem" heeft.
Behindcorner Geplaatst: 30 maart 2011 Auteur Geplaatst: 30 maart 2011 Het funktioneert. Ik heb na allerlei dingen te proberen, maar eens de stekker van de TV en de box eruit getrokken en weer opgestart en klaar is Kees. Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen