marcow Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Beste leden, Ik wil graag een aantal zenders onder favorieten plaatsen maar dat lukt mij niet . Als ik op de favorieten maken druk krijg ik een lijst met keuze voor o.a Documentaire , Sport etc. Hoe plaats ik nu de zenders in deze favorietenlijst( en ). Eigenlijk wil ik als ik op de afstandsbediening de knop favorieten indruk in een keer mijn voorkeurzenders willen zien ( ongeacht of het een film, sport of documentaire is ). Wat doe ik verkeerd. mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 28 maart 2011 Moderator Geplaatst: 28 maart 2011 De zenders die onder de toets favorieten te zien zijn worden door de EPG informatie geselecteerd. Onder de favorieten "film" krijg je dus alle zenders te zien, die op dat moment een film uitzenden. Je kan wel jouw favoriete zenders verplaatsen naar een bepaalde programmaplaats, je zapnummer op de afstands bediening! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
De_Perre Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Menu > vervolgens kies je "Systeem Hulpmiddelen" Kies dan "zenderlijst manager" rechts in het scherm heb je een kleine keuzelijst. Scroll paar keer naar boven/beneden tot je op "Favorieten instellen" staat en druk op OK druk op de gele toets om een nieuwe lijst te maken en geef een naam door met de afstandsbediening de correcte letters te kiezen (door op OK te drukken) anders moet je met omhoog/omlaag naar een groep gaan en die bewerken door te kiezen met OK links kolom heb je vervolgens een lijst met zenders die je kan toevoegen; de tweede zijn de zenders die je toegevoegd hebt. Toevoegen doe je door in de lijst te scrollen en de zender te kiezen. Druk op OK en hij gaat van linkse naar rechtse kolom. als je klaar bent, paar keer op exit drukken tot je terug in tv-scherm bent. FAV drukken en je lijst is zichtbaar. alternatief: Polareditor is een tool ontwikkeld voor/door Octagon; werkt een pak sneller [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen