Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand tips voor een Navigatie programma dat draait op android en dat off line werkt ?.

Als ik maps gebruik werkt het prima, maar in het buitenland moet die constant met internet verbinden en dat loopt zwaar in de kosten...

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Gast Merkedesch
Geplaatst:
Origineel bericht van: ton2207
Kijk eens naar Navigon of Sygic.

Ik ben ook zeer te spreken over Sygic Aura (is te downloaden via de market(tip: kaarten even via Wifi downloaden)

Gr.Merkedesch
Geplaatst:

heb de Sygic. erop gezet. wauw zeg. die ziet er gelikt uit... is voor 7 dagen te testen. beloofd veel

Geplaatst:

Ik heb het ook gisteren op mijn Galaxy gezet en vandaag getest, gaat inderdaad uitstekend.

Wel jammer van de 1 week proef periode, ben wel benieuwd wat het pakket uiteindelijk moet gaan kosten na deze week.

Iemand deze ervaring al ?

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Geplaatst:
Origineel bericht van: duitsland
Ik heb het ook gisteren op mijn Galaxy gezet en vandaag getest, gaat inderdaad uitstekend.
Wel jammer van de 1 week proef periode, ben wel benieuwd wat het pakket uiteindelijk moet gaan kosten na deze week.
Iemand deze ervaring al ?

Dan kijk je toch even op de site van Sygic..... daar kun je zelf zien wat het kost.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ok, goed idee.

Zonet gekeken, voor dat bedrag heb je heel west europa op je smartphone zonder het iritante verplichte 3gs zoals Google.

Ik ga deze week nog even wat tetsten doen en als het goed blijft gaan de betaling regelen.

Thx !

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Gast Merkedesch
Geplaatst:
Origineel bericht van: mapi
heb de Sygic. erop gezet. wauw zeg. die ziet er gelikt uit... is voor 7 dagen te testen. beloofd veel

Inmiddels gebruik ik hem al maanden???Dus zou niet weten waar dat 7 dgn trial vandaan komt??

Gr.Merkedesch

Anders even downloaden via de bekende nieuwsgroepen??
Geplaatst:

daar lijkt het wel op..... wilde registreren en dan vragen ze productcode.... die heb ik niet erbij gekregen toen ik hem download uit market. Wel heb ik de app code maar die hoeft hij pas in stap 2.... en zonder stap 1 kom ik er niet... cry

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lambik61
Ik heb sygate voor android via usenet gedownload.
Dus kijk eens via spotnet software.

Wat moet hij met een firewall?
Of kun je daar ook al mee navigeren op de weg?
Hij wil navigatie software.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Gast georgiosolos
Geplaatst:

Sygic Aura is heel mooie Nav software, dank jullie voor deze tip. Om te testen kun je hem inderdaad downloaden op bovenstaande wijze met een goede handleiding erbij. Ik ken geen enkele software die zoveel (nuttige) info op het scherm toont, het overtreft zelfs TomTom.

Als men tevreden is zou ik minstens de goedkoopste licentie afnemen om dit product verder te laten ontwikkelen. Het is mooier dan de laatste Navcore van TomTom en het navigeren is ook niet verkeerd.

Waarom zeg ik dit ook, Sygic zelf ondersteunt heel actief haar forum waarin gebruikers mee kunnen denken met nieuwe features. er zijn heel veel coole zaken daar in de planning, waar TomTom niet aan kan tippen als die echt in komende releases gaan verschijnen.

Overigens is deze software ook beschikbaar voor iOS en andere mobiele platformen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen