jepe Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Sinds zondag avond is BBC WS niet meer op de middengolf te ontvangen. Ik luisterde de afgelopen 35 jaar met grote regelmaat naar deze zender op deze frequentie. Mensen die goed nieuws weten te waarderen zullen ongetwijfeld de World Service kennen. 648 khz was in grote delen van Europa te ontvangen. Ja natuurlijk is hij nog via sat en internet te beluisteren maar zeker voor in de autoradio etc een groot gemis.
waterpas Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Je kunt ze nog ontvangen met een radio met DRM mogelijkheid. Die zijn er rond de € 100,00 met SW MW LW DAB en FM. Is ook te vinden op hun website. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
jepe Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 Dank voor de tip. Alleen die links naar de verschillende drm radios zijn niet echt actueel meer. Is dat Drm uberhaupt een beetje een succes. Kan erg weinig Drm radios vinden, zeker niet voor 100 euro.
alleyoop Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Heb enkele weken geleden ook hetzelfde verhaal gehoord van een ingeweken Brit die op zoek was naar een DRM-radio, blijkt dat die 3 modellen die op de BBC-site vermeld worden nergens te verkrijgen zijn
waterpas Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Via pm kan ik jullie wel een site door brieven, hier geen "*******8reclame weet je wel. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
leo1949 Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Origineel bericht van: waterpas Via pm kan ik jullie wel een site door brieven, hier geen "*******8reclame weet je wel. Doe dat maar even. Alvast bedankt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Matthijs Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Actuele lijst van DRM uitzendingen (wereldwijd). Blijft een beetje een hobby-gebeuren heb ik het idee. http://www.wwdxc.de/drm.htm Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Edwin Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Begrijp hun beslissing eigenlijk niet echt goed, hun uitzending op mw waren werkelijk veel beluisterd, maar net die schaffen ze af voor besparingen. Was een zender die bijna altijd opstond in mijn auto, behalve als ze begonnen over criket. Edwin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen