Gast Pedro Newbie Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Origineel bericht van: robje Zo gelukt, waar kan ik nu die oude picons weggooien? De kan je deïnstalleren of had je moeten deïnstalleren als je die geïnstalleerd had, maar als ze nog geïnstalleerd stonden dan kon je ze niet installeren met de groene knop onder applicaties. Dus je hoeft niets te doen, hooguit even kijken of er nog een map /picon in het flashgeheugen bestaat met daarin picons. Origineel bericht van: robje Waar kan ik de autobackupfunctie vinden? Die moet je eerst installeren via menu->applicaties->groene knop->pli->autobackup. Na installatie krijg je de plugin te zien via menu->applicaties.
robje Geplaatst: 30 maart 2011 Auteur Geplaatst: 30 maart 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Die moet je eerst installeren via menu->applicaties->groene knop->pli->autobackup. Na installatie krijg je de plugin te zien via menu->applicaties. Ah, vandaar dat ik hem niet kon vinden, ik had niet onder het kopje pli gekeken. Leuke klus voor vanavond! Bedankt voor de hulp!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen