Gast MAD MONK Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 ciao, Is er al iemand die ervarring heeft met de Blu-Ray Twin Tuner met HardDisk met CI/CI+ ? van Panasonic (dmr-bs785)
legrand Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 wat zijn je ervaringen met de ventilator? ik lees positieve (nauwelijks hoorbaar) en negatieve (irritant lawaai) reacties over de ventilator
legrand Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 er is een reactie dat schakelen van de ene HD zender naar de andere HD zender de melding "uw heeft niet het juiste abonnement" tot gevolg heeft. Mogelijk is er ondertussen al een nieuwe firmware versie die dit probleem oplost. Probleem deed zich voor bij schakelen van RTL HD naar VOX HD. Ervaringen met TVV en CD kaart in beide CI slots?
Gast MAD MONK Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Eindelijk iemand die wat weet te melden. Ik heb hem nog steeds niet gekocht, daar ik zeker wil zijn dat je met CD kan opnemen en kijken te gelijk. Laten we hopen dat er gauw iemand komt die meer ervaring heeft. Ciao
legrand Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Mijn Philips dvdr7300h dvd recorder kon al een schijf kopieren tijdens het tv kijken. Alleen als het kopieren gereed was, dan schakelde hij over naar het menu (onderbrak dus de TV uitzending) Waar ik m'n twijfels over heb is dat er in de datasheet van Panasonic staat "De geïntergreerde HD Twin Tuner biedt u het komfort, gelijktijdig twee uitzendingen te ontvangen en op te nemen* en dat in perfecte HD beeldkwaliteit. Parallel daaraan, kan zowel een TV uitzending live, als ook een reeds op de harde schijf opgeslagen programma of een Blu-ray of DVD bekeken worden" onderaan de datasheet staat * één gecodeerd programma per uitzending toegestaan Nu de vraag: Kan gelijktijdig RTL4 worden gekeken en SBS6 ongecodeerd opnemen? of RTL4 ongecodeerd opnemen en VTM tegelijkertijd worden bekeken? Ik denk dat ik m'n beide kaarten (CD en TVV) mee neem naar de winkel in Duitsland en daar uitprobeer.
legrand Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Gisteren naar twee Elektrozaken en de Saturn geweest. Helaas bij geen van de zaken was de Panasonic 785 op voorraad. Wel te bestellen natuurlijk. Zag dat de Expert hem wel in het assortiment heeft. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Twee dingen waar ik op wil letten voor de koop. 1) Het lawaai van de ventilator. 2) RTL4 kijken terwijl ik SBS6 opneem (verschillend bouquet). Wordt vervolgd ....
legrand Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Uit het onderstaande maak ik op dat opnemen van HD programma's NIET mogelijk is! Vertaling: "Mooi, dat er ondertussen enkele HD programma worden aangeboden. Jammer, dat de commerciële zenders het HD pakket versleuteld hebben, en dat men uiterlijk over een jaar zal moeten betalen, en dat ook nog de opnamemogelijkheid geblokkeerd is. Daar komt nog bij dat geen enkele kijker hier in zal trappen. Met een set-top box met geïntegreerde HD decoder kan men HD programma’s ècht opnemen, het vooruitspoelen tijdens weergaven is niet mogelijk. Bij het decoderen via een CI+ module is TimeShift tot maximaal 90 minuten incl. voor- en terugspoelen mogelijk – een permanente opname niet. We zullen zien wat de erfenis van de module voor CI-slots met zich meebrengt …" Ooorspronkelijke tekst: "Schön, dass wir mittlerweile einige HD-Programme im Angebot haben. Schade, dass die Privaten im HD+ Paket verschlüsselt senden, man spätestens nach einem Jahr bezahlen muss, dafür jedoch Aufnahmefunktionen gesperrt sind. Darüber hinaus blickt kaum ein Zuschauer durch: Mit Set-Top-Boxen mit integrierter HD+ Entschlüsselung kann man HD+ Programme "richtig" aufzeichnen, ein Vorspulen während der Wiedergabe ist nicht möglich. Bei Entschlüsselung über ein CI+ Modul ist TimeShift bis zu 90 Minuten inkl. Vor- und Zurückspulen möglich - eine dauerhafte Aufzeichnung nicht. Schauen wir mal, was das Legacy-Modul für CI-Slots so mit sich bringt ...." Bron: http://www.av-magazin.de/Bild_News.5+M5c64135db63.0.html
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen