Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 Funcard kan ik zonder problemen beschrijven en opnieuw wissen en op nieuw schrijven met multipro, maar met zo'n oude goldcard krijg ik hem niet goed gewist. Dan krijg ik een melding dat de eeprom niet te benaderen is. Weet iemand of ik iets verkeerd heb ingesteld?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Daar is een beetje een omslachtige oplossing voor maar die werkt wel met die klacht. Steek je goldkaart in het apparaat en druk op autodetect kaart. Vervolgens vink je WDT uit en maak je van RC XT. Klik vervolgens op Card en daarna op Write fuses. Controleer dit met Read fuses. Als het goed is blijft ie dan op XT staan. Daarna ken je hem wissen zonder problemen. Voordat je je kaart ga beschrijven doe je dit ook. Suc6 !!
Gast Geplaatst: 29 augustus 2002 Geplaatst: 29 augustus 2002 Ik heb het geprobeerd maar het werkt toch niet. Het readen fuses gaat goed, hij blijft keurig op XT staan. Maar geeft toch de voolgende error "error erasing external eeprom" Als ik het vinkje bij eeprom uitzet kan ik hem wel wissen maar geeft hij een fout bij blanc checken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen