Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 kan iemand me vertellen welke seca files ik nodig heb en welke programma om een kaart op te laaien en weet iemand hoe die kaart heet BR24C16 029 H69 PIC16F84A-<BR>0029H41
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Jij hebt eerst nog een paar leesfiles nodig!<P>Als je eerst es gaat lezen op dit board dan weet je gauw genoeg wat je moet hebben.<P>Klik ook eens op de button van DLMaster op het hoofd menu en er gaat een wereldvoor je open.<P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Hoi donmez hakan ,<BR>Ik veronderstel dat u pas begint met sat tv.<BR>Ziehier enkele tips:<BR>1)raadpleeg eerst de beginnerssite van Duwcati.<BR>2)daarna kun je op dit forum via de zoekfunctie eens grasduinen in het verleden,en op zoek gaan naar reeds gestelde/beantwoorde vragen die jou zouden kunnen interesseren.<BR>3)Indien je daarna er nog steeds niet uit bent, kan je via dit board vragen stellen,maar specifieer dan wel goed wat je wil of wat je wil ontvangen/kijken.<BR>
Aanbevolen berichten