MehmetArslan Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Ik heb een LCD Tv van Mirai die defect is Type: DTL-332M200 Op standby is het ledje rood, als ik hem aanzet knippert deze groen. Geen beeld en geen geluid. Voedingen gemeten alles IO. Op het LCD paneel komt de 24V goed aan 4 SMD zekeringen zijn in orde. Aansluiting E-PWM is 3.5V Aansluiting I-PWM loopt op tot 3.5V en valt weer af (continu) Aansluiting ON/Of ==> Geen spanning. Foto zie bijlage. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Steve Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 controleer de voeding op opgezwollen elco`s meestal zijn het C107=1000uf/16v C109= 680uf/35v C722=1000uf/16v
MehmetArslan Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Hey Steve, Ik heb alle elco´s van de voeding vervangen. Nu is de knipperende groen led vervangen door. ong. 5 sec. aan 1 sec. uit (continue) PS: De elco´s die jij aangeeft heb ik niet gevonden, in deze TV zit een kant en klaar koopvoeding van het merk "FSP Group Inc." ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Steve Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 C722 zit op de main print. controleer ook de printzekeringen f801 en f802 in de voeding
MehmetArslan Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Alvast bedankt,zal proberen vanavond tijd te maken. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
MehmetArslan Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Hallo Steve, Ik vind C722 niet terug op de mainprint, er zit geen enkele elco met deze waarde. Zolang het groene led aan is zijn alle voedingen OK. Wanneer het groene led uitgaat (heel eventjes) klapt de 5V en 12V in mekaar (ook heel eventjes). Hierbij de afbeelding van de print. Deze print is van het type. Hierbij een afbeelding van de voeding. Waarbij ik moet zeggen dat ik de grote primaire elco niet vervangen heb. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
iemand Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 ook de elco's linksonder de koelvin vervangen ? gr. Erik
MehmetArslan Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Yep 1000uf/35V ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen