Ga naar inhoud


[DREAM] Prijsstijging Dreambox


Satelliet

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een update van mijn bericht de prijs van de insteek tuner voor de DM 8000/800se is nu 49 Euro

 

wat nou dat de prijsen verhoogt worden.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

aankoop zal in Be een 10-20€ hoger gaan voor de dm's, en das excl btw dus het zal weer een stukje duurder worden (naar particulier mag je toch rekenen op : 20€ incl btw duurder. eek jammer...

maar goed, dat laat de deur voor andere merken open wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, en omdat nu de andere merken opkomen vind ik ze oliedom bezig. De komende 3 jaar schakelt de consument over op HD-ontvangers. De ontvangers die mensen hebben bepalen waar imagebouwers zich op richten. Als je straks een verhouding van Dream versus andere merken van 1 op 10 krijgt... dan is het mis. Dan kun je daarna nog wel marktaandeel in de verkopen proberen te krijgen, maar het spel is dan wegens de "installed base" al gespeeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem Dream maar dom ,iedereen wil een hd ontvanger en horen dat een dreambox de beste is , dan probeer je toch de hoofdprijs te krijgen ! ze zijn daar echt niet gek. :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 kennissen geadviseerd die graag hun DM7025

wilden inruilen voor een HD twintuner.

 

Als je dan begint over de ET9000 ,de DM8000 of de VU+Duo

dan gaan ze toch ff nadenken over de 1e en de laatste.

 

Ik zou nu alsnog direkt voor de 8000 gaan,

maar kan me keuzes voor de andere 2 toch heel goed voorstellen...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Dream mocht stoppen met ontwikkelen en produceren, dan beklaag ik ons satelliet wereldje.

Alle look-a-likes hebben alles te danken aan Dream. En mochten deze ooit stoppen dan zal men ter plaatse blijven trappelen.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DM8000 kan best onovertroffen zijn, hij zit niet in het marktgebied waar het meeste geld verdiend wordt. De 500HD en de 800HDSE zitten daar wel. Maar juist die ontvangers zijn totaal niet concurrerend meer.

 

En de 8000 gaat hij alweer een tijdje mee waardoor middensegmentontvangers als de ET9000 en VU+ hem kunnen bijbenen. Wellicht wordt de VU+ Trio al wel de genadeklap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76

Als je dan begint over de ET9000 ,de DM8000 of de VU+Duo
dan gaan ze toch ff nadenken over de 1e en de laatste.
Dat was exact mijn overweging. Was de DM8000 niet zo extreem veel duurder, dan had ik niet getwijfeld en een DM8000 gekocht. Momenteel doet de ET9k echter alles waar ik behoefte aan heb en voor minder dan de helft van het geld. Eventuele verdere ontwikkelingen zijn voor mij extra.

De betrouwbaarheid van machine en fabrikant op lange termijn is een blinde gok.
Dat was met de start van DMM niet anders en bovendien zijn resultaten uit het verleden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het is gewoon zoals bv bij merkkleding , je betaalt grotendeels de naam . En nu alles duurder wordt is dit echt wel een slechte zet van DM. En of ze echt zoveel beter zijn , tja heb ik zeer grote twijfels over . Heb ooit een kathrein ufs-910 gekocht ipv dm800HD , gewoon vanwege de problemen die ze bij tot lang na de lancering hadden .

 

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox is niet heilig Maar ze zorgen wel voor oplossingen. maar de voedingen hebben ze echt niets van geleerd want de laatste decoders hebben niet zo veel problemen maar daarvoor was het 9 vd 10 keer een voeding wie het niet meer deed maar inderdaad dat laatste is ook maar de vraag bij de et of vu maar die kosten net zoveel als een enkel tuner van dream. en daarom heb ik gekozen voor de ET een mooie ontvanger en met de nieuwe drivers wordt hij steeds beter en beter.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte zet of niet.

We weten niet hoe het werkelijk in elkaar steekt bij Dreammultimedia.

Een product kost misschien wel wat het kost.

En dan kunnen ze wel even onder de prijs duiken maar ja dat gaat niet lang goed.

Indien er te weinig aan wordt verdiend dan kunnen ze de handel wel sluiten.

En dan wil ik de concurrenten nog wel eens zien......

Daar worden we met z'n allen niet blij van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: smoking
Ach het is gewoon zoals bv bij merkkleding , je betaalt grotendeels de naam . En nu alles duurder wordt is dit echt wel een slechte zet van DM. En of ze echt zoveel beter zijn , tja heb ik zeer grote twijfels over . Heb ooit een kathrein ufs-910 gekocht ipv dm800HD , gewoon vanwege de problemen die ze bij tot lang na de lancering hadden .


Er is maar één bedrijf dat de ontwikkeling van Enigma II voor elkaar gekregen heeft en dat is Dream Multimedia. Daar is meer voor nodig dan een redelijke programmeur die zelf een eigen image kan bouwen.

Zonder Dream Multimedia geen Enigma II. Zo zwart wit is het gewoon.

Goede software kost heel veel kennis, tijd en dus geld. Dat is geld (en tijd) dat de concurrentie zich voor 95% kan sparen.

Eén ding is zeker. Zonder Dream Multimedia was er nu geen ET9000, VU+ duo enz. geweest en één ding is zeer waarschijnlijk: Zonder Dream Multimedia toekomstig ook geen goede andere Enigma II producten meer.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...