Ga naar inhoud


TV Vlaanderen verkoopt me hun diensten terwijl ik in het buitenland woon.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Voor iedereen in dit topic gelden de regels van deze site en dan met name:

 

Origineel bericht van: Huisregels
6. Fatsoensregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer.

 

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd.

 

Als je belangstelling hebt in een onderwerp ben je van harte welkom om je mening met de andere leden te delen. Als een onderwerp je echter niet boeit, negeer het onderwerp dan en meng je niet in de discussie, dat verpest de sfeer voor al diegenen die het wel interesseert.

 

Wij gaan op dit board streng om met "sfeerverziekers". Leden die dus herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all.

Ik hoop dat ik na deze algemene waarschuwing geen maatregelen hoef te nemen.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier wordt niet gescholden of de sfeer verziekt naar mijn mening.

 

Met enkele leden nemen we gewoon stelling tegen Satter en hij tegen ons. Lijkt me eigenlijk een normale discussie over zijn door hem zelf veroorzaakt probleem.

 

Als leden kunnen wij zijn probleem niet oplossen, daarvoor moet hij bij TVV zijn. Als ze niet meer reageren zal er waarschijnlijk wel een reden voor zijn maar dat is dan tussen hem en TVV.

 

Enige oplossing die we hem aangereikt hebben is om z'n kaart door te verkopen.

 

Wat mij betreft is dit mijn laatste bijdrage aan dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een oud gezegde is "Wie eist, die bewijst!"

 

Wanneer je gelijk wil krijgen, zal je met bewijzen moeten komen.

 

In een procedure zullen die stand houden, en is het probleem voor je opgelost.

 

Wanneer je niet aannemelijk kunt maken dat je opgezegd hebt, zal je gehouden worden aan je verplichtingen.

 

Zie hier het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

 

In mijn opinie zal je moeten proberen in dialoog te komen met de contract partij, en met argumenten je zaak moeten bepleiten.

 

 

Het toverwoord in dit soort zaken is dossier-building.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satter,

 

Ik weet niet of je belg bent maar als jij u kan bewijzen met mails en eventueel andere stukken, waarom schakkel je dan niet even test aankoop in, ik ben eens geholpen geweest door die mannen! toen ik problemen had met belgacom Adsl was dit rap geregeld en kreeg ik nog centen terug en moesten ze plots hun fout toegeven.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Homer, ceesv en Michel

 

Met advies kan ik wat.

 

Blij dat de andere heren zich terug getrokken hebben en de sfeer weer aangenaam is :-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De sfeer zou pas weer aangenaam zijn als je jezelf terug getrokken zou hebben.

 

Je krijgt nu een waarschuwing vanwege het opzettelijk creëren van een slechte sfeer en het beledigen van andere leden.

 

Je topic gaat ook op slot. Je mag je vraag elders gaan stellen, maar niet meer op sat4all.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...