Vriendje Stokvis Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Hallo allemaal Weet iemand hoe je meedere handmatig ingescande zenders tegelijk naar een bepaald boekt kunt kopieeren. Ik weet wel hoe je ze 1 voor 1 kunt kopieren maar dat schiet niet echt op als je er een stuk of 40 tegelijk hebt Hen al in de handleiding zitten neuzen maar wordt daar niet echt wijzer van Alvast bedankt Vriendje Stokvis
Gast Duolist Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Via de GUI gaat dat niet lukken. Het gebruik van een settingeditor op de PC geeft wel heel veel mogelijkheden.
Alex1970 Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Origineel bericht van: Duolist Via de GUI gaat dat niet lukken. Het gebruik van een settingeditor op de PC geeft wel heel veel mogelijkheden. Dreamset ofDreamboxEdit (ihad versie) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Origineel bericht van: Alex1970 Origineel bericht van: Duolist Via de GUI gaat dat niet lukken. Het gebruik van een settingeditor op de PC geeft wel heel veel mogelijkheden. Dreamset ofDreamboxEdit (ihad versie) niet te vergeten via de webinterface hetgeen eigenlijk probleemloos gaat ciao True North Rebekka Bakken
Toppert Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Hallo Hoe kom ik via de webinterface in de bougueteditor Lijkt me namelijk zeer handig Mvg VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Toppert Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Hallo Niemand die dit weet of wil vertellen? Mvg VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 oeps sorry toppert, dit is het web interface van VTI image of zo'n bouquet-editor ook in andere images "hun webinterface" is opgenomen kan ik niet bevestigen het webinterface roep je gewoon op in de webbrowser internet explorer firefox chrome etc etc in de adres regel typ je zonder voorvoegsels enkel het IP-adres van je receiver ciao True North Rebekka Bakken
Toppert Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Hallo Dank je Tonski Heb me helemaal suf gezocht want ik kon dit niet vinden. Draai hier met Black Hole en daar zit hij dus niet in. Ik dacht dat de webinterface niets met de image had te maken. Wel dus. VTI even opgestart en inderdaad daar zit hij dus wel in. Groetjes VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Gast Duolist Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch dit is het web interface van VTI image of zo'n bouquet-editor ook in andere images "hun webinterface" is opgenomen kan ik niet bevestigen Nee, dat is niet correct. Die web-bouquet editor is een plugin. Uiteraard kan het zijn dat die bij VTi standaard in het image is opgenomen, maar voor elk image is die gewoon beschikbaar. Je mag aannemen dat alle imagebakkers die in hun feed hebben staan, maar anders kan je die ook handmatig installeren. Als die plugin is geïnstalleerd, bereik je die door met je browser te gaan naar:http://IP-van-de-box/bouqueteditor/
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 ik suffert. maar goed heeft toppert wel meteen een beter image erop HA True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch heeft toppert wel meteen een beter image erop HA Aha, was dat de bedoeling
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 niet bedoeld maar dat ik niet in de gaten had dat je die als plugin / extentie op elk image kunt plaatsen men kan ook niet alle plugins kennen ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen