tonk Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 beste forumleden, heeft iemand ervaring met commercials overslaan? ik gebruik de laatste firmware (1.08.75) graag reacties, vrgr. ton könst
Audioniek Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Ik neem aan dat je de commercials wilt overslaan in een opname die wordt afgespeeld. Dat is niet zo moeilijk. In het menu Opname optie dit instellen: Playback position jump: 4 minuten (of een andere gewenste tijd) Playback Numeric function: Commercials overslaan (Waarom de namen van de menuopties in V1.08.94 niet naar het Nederlands zijn vertaald weet ik ook niet). Als je nu tijdens het afspelen van een opname op pijltje rechts drukt, springt hij vier minuten vooruit. (Pijltje links is 4 minuten terug). Zolang de afspeelbalk in beeld is kun je met de gele knop de tijd overigens ook aanpassen, buiten het menu om. Er is geen mogelijkheid op de RE-9000 de commercials uit een bestaande opname te knippen, dat moet op een PC (en is het .ts-bestand daarna niet langer op de RE-9000 afspeelbaar). Groeten, Audioniek. 2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000 Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd) SAB Unix Triple HD (eigen E2image) Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor
David1980 Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Ik heb een aanvulling op me medeforum gebruiker Audioniek Je kunt ook de nummertoetsen gebruiken. 1 is 1 minuut overslaan 2 is 2 minuten overslaan 3 is 3 minuten overslaan enz. enz. Ik heb zelf de Playback position op 30 seconden staan. De reklame van rtl is b.v ongeveer 8 minuten, dus ik druk op de 8 en daarna via de playback position 30 seconden naar voren, of naar achteren. Me opname start altijd 5 minuten vroeger, als ik dan een opname ga kijken, en de opname loopt, dan druk ik eerst op de vijf, enz Zo zie je maar, dit zijn al twee mogelijkheden Mvrg, UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen