MR_B Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Het is me opgevallen dat met PLI mijn harde schijf volloopt met cif bestanden. Ik heb een 8000hd in de woonkamer en een 500hd op de slaapkamer. Met de 500hd speel ik bestanden af van de HDD in de 8000hd. Als ik op de 500hd bestanden verwijder zie ik het aantal MB niet groeien. NU ben ik met FTP gaan inloggen en zie ik een hele berg CIFS bestanden. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast MiLo Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Geen idee waar je het over hebt, laat de listing eens zien.
MR_B Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 Op dit moment heb ik alles al gewist, het was voor meer als 500 Gb ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast MiLo Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hoe dan ook, een paar duizend andere gebruikers hebben er nooit iets over gemeld...
MR_B Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Niet iedereen zal dezelfde hardware samen hebben en het ook zo gebruiken. Ik zal met de 500hd bestanden gaan verwijderen en kijken of die het veroorzaakt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 je blijft onduidelijk inzake die bestanden is dat cifs een achtervoegsel van de bestanden? maak eens een screenprint . ciao Busy Line Rose Murphy
MR_B Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Zoals gezegd op dit moment zijn er geen meer heb alles gewist. het waren benamingen zoals cifs3abeh bijvoorbeeld. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
vGnp Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Gebruik je de standaard smb.conf? Er zijn meer mensen op internet die dit rapporteren: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
MR_B Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Het gebeurt inderdaad alleen als ik met de 500hd bestanden verwijderd. Dat verklaart waarom ook het aantal MB dan niet stijgt na verwijdering. Hij gooit 1 bestand weg en noemt er 2 om naar cifs met verschillende achtervoegingen. Op de 500hd staat wel momenteel de PLI 1.0 stable. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Geplaatst: 11 april 2011 Inmiddels heb ik het probleem gevonden. Nadat ik de PLI 1.0 stable heb vervangen door een PLI 2.0 op de 8000. Als ik nu met de 500hd bestanden verwijder zie ik het aantal MB groeien en dit was voorheen dus niet. Op de 500hd draait nog steeds de PLI 1.0. mag een slotje op, probleem opgelost. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen