Nekafnut Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Beste loui(K). Ik wil helemaal niet zelf een lijst maken ik wil er gewoon een inknallen zoals ik dat altijd al deed met dreamboxedit... maar op de een of andere manier wil dat maar niet lukken met de laatste nieuwe Gemini....... Gr Frank ( Nekafnut ) Dreambox 800 HD met een Wavefrontier 55 CM Astra 1, Hotbird ,Astra 2, Astra 3
mebo870 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Heb je veel plug-ins geïnstalleerd, dat is soms de reden waarom je er de lijst niet meer bij krijgt, geheugen vol. The key to happiness. Stay away from idiots
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Nekafnut, heb je ook in het menu de expert instelling aangepast meerdere bouqetten toestaan? Citaat: Schalte mal unter Menü - Einstellungen - System - Anpassen auf Expertenansicht und dort auch noch mehrere Bouquets erlauben auf an bron ihad-gemini ciao schakel eens onder Menu - Instellingen - systeem - diversen > meerdere bouquetten toestaan in... (vertaald) Eleanor Blancmange
1pm Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 krijg je foutmeldingen als je de ljist upload ? zoniet erin zetten en daarna bv een zender kiezen . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Nekafnut Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Eindelijk gevonden ...Tonskidutch had gelijk, meerdere bouqetten toestaan aanvinken...thanx man..... Deze optie heb ik nog nooit hoeven aan te vinken, raar. weer wat geleerd, Im Happy !!! iedereen bedankt voor de steun Groet Nekafnut Dreambox 800 HD met een Wavefrontier 55 CM Astra 1, Hotbird ,Astra 2, Astra 3
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 graag gedaan maar ik had het eerder moeten aanreiken had het namelijk bij zus onlangs ook en toch vergeet je die kleine geniepigheden. veel plezier met de settingslijsten. ciao Eleanor Blancmange
Loui (K) Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch graag gedaan maar ik had het eerder moeten aanreiken had het namelijk bij zus onlangs ook en toch vergeet je die kleine geniepigheden. veel plezier met de settingslijsten. ciao Ja i.d.d. ook ik heb dit over het hoofd gezien,in het begin toen ik voor de eerste keer een settingslijst in mijn DM8000 liep ik hier ook tegenaan.
pretpat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Enig idee hoe lang ik al aan het klooien ben om mijn bouquetten te zien? Wat een domme optie om standaard uit te schakelen. Waar de zoekfunctie al niet goed voor is. Bedankt Tonski Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen