dommelsch_fan Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Het lukt mij niet om een Nablio image in de dreambox 800 SE te flashen.Al diverse geprobeerd maar krijg steeds crc error!!! Andere zoals PLI geven geen problemen!!! Iemand een oplossing???? Alvast bedankt voor de tips!!!! heeeeeeee......biertje!!!!
satspock Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Nabilo heeft geen image voor de dm 800se,nabilo is trouwens oeroud en heeft allang geen nieuwe images meer uitgebracht. De coders(nadat ze gekapt waren bij nabilo) zijn eerst dream elite blackhole gaan maken en nu maken ze images voor de vu ontvangers(blackhole) Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Gast georgiosolos Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Klopt niet helemaal, Nabilo is te verkrijgen voor de DM800HDse, Open Black Hole , maar de ontwikkeling ligt stil omdat er te weinig feedback kwam voor deze versie. Wat dan wel helemaal klopt is dat alleen voor de VU+ BlackHole, die dus verder ontwikkeling van Nabilo is, wel verder ontwikkeld wordt.
dommelsch_fan Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Ik had deze image geflashed,maar er zitten geen plugins bij. Een manier om een cam reset te doen,was ook nergens te vinden! Inmiddels de PLI erin gezet,deze lijkt me beter! heeeeeeee......biertje!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen