freak Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 kreeg vorige keer vanuit het niets de melding op meerdere kanalen service not found (sid not found in pat) had pli van een paar maanden geleden eropstaan van de week de laatste open pli eropgezet maar nu weer opeens de melding op meerdere kanalen service not found (sid not found in pat)
paardengek Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Heeft niets met de image te maken, wel met de settingslijst. Gewoon een nieuwe settingslijst er gaan zetten. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
freak Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 had vorige keer ook via blauwe knop settings gedownload maar zelfde resultaat nu nogmaals geprobeerd maar weer hetzelfde service not found (sid not found in pat) ps. ik heb het alleen op de nederlandse kanalen op 19.2 andere pakettenop deze sat doen het wel andere satten werken trouwens wel gewoon
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 freak er zijn wel enkele transponder wijzigingen en verhuizingen geweest (bijvoorbeeld BVN onlangs) dus je gedownloade settingslijst kan net iets ouder zijn dan moet je even nieuw scannen op 19,2 (of andere posities) en in het overzicht alle zenders die je kwijt was opzoeken en overhevelen naar je bouqetten scannen met netwerk aan gevinkt scannen met services eerst wissen dan komt het goed ciao True North Rebekka Bakken
freak Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 nee het gaat hier niet over de kanalen die verhuist zijn die staan er allemaal al in het gaat over ongeveer alle kanalen van c+nl op 19.2 heb ook maar een keer gescanned, maar nog steeds zelfde resultaat af en toe doen ze het weer eventjes, en dan vallen ze weer weg service not found (sid not found op pat)
freak Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 ik heb het nu ook op fta skynews 19.2 dus niet alleen op de nederlandse
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 water / regen schade aan lnb of f-connectoren vermoed / denk ik True North Rebekka Bakken
freak Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 dacht ik eerst ook heb toen een 2e schotel erbij gezet direct zonder diseq maar het zelfde probleem ps. dreambox werkt wel op dezefde schotel
freak Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 na hem vanacht te hebben uitgezet doet hij het nu weer ben benieuwd voor hoe lang hij nu blijft werken?
_HarmeN Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb dit ook wel eens gehad, na een reboot is het dan weer hersteld. Vaag! VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
freak Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 na het 6-7 uur gedaan te hebben, helaas weer hetzelfde service not found (sid not found in pat)
Pietjebel10 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb deze meldingen ook vaak alleen na een update van de firmware. Meestal is dit na een paar keer zappen voorbij en komt het dan nog sporadisch voor tenzij je weer iets update. Net of er iets in je settings verandert en na het zappen weer wordt hersteld. Maar daar weten de expers denk ik wel iets over te zeggen. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen