Vriendje Stokvis Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Hallo allemaal IK heb op een dual core pc twee schermen aangesloten 1 17 inch analoog schetm via een vga kabel en een 82 inch lcd scherm via een hdmi kabel. Dit alles heb ik door middel van een hdmi switch aangesloten daar mijn tv zelf maar 1 hdmi aansluiting achterop heeft zitten en ik meerdere hdmi apperaten gebruik Voorheen kon ik door middel van die switch regelen welk scherm ik gebruikte drukte ik op B in dat geval op de switch schakelde hij naar het lcd scherm, en had ik gewoon de goeie resolutie, het analoge scherm stond dan niet goed kwa resolutie maar dat verandere weer als ik het lcd scherm weer uitschakelde daar middel van de hdmi switch naar c te drukken waar mijn sateliet ontvanger op zit dan had ik op het analoge scherm weer normaal beeld Alleen de laatste dagen wat er gebeurd is ik heb werkelijk geen flauw idee krijg ik op het lcd scherm de resolutie niet meer goed. Sommige pictogrammen staan er maar half op de startknop vor windows 7 zie ik maar amper Als ik internet op ga zie ik geen kruisje om af te sluiten. Kortom de resolutie klopt naar mijn idee op het lcd scherm van geen kant. Nu heb ik in mijn gefore videokaart al diverse veranderingen geprobeerd maar het beeld blijftzoals het is Ook de resoluties die je inj windows zelf kunt veranderen (kan er uit drie kiezen) veranderen de resolutie nietop de juiste wijze Het analoge scherm blijft wel op de goeie resolutie staan IK snap er niets meer van Wie kan mij een oplossing bieden voor dit vreemde probleem Vriendelijke groet Vriendje Stokvis
winwiz Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Zo te lezen heb je te maken met een soort overscan. Ik werk nooit met geforce kaarten maar misschien staat er ergens in de opties om zoomen/overscan te regelen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Vriendje Stokvis Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Geplaatst: 1 april 2011 Hoi Wizz Wizz Bedankt voor je antwoord er stond idd een optie in waar je dat kon regelen maar als ik dan met de hdmi switch naar het lcd scherm schakel is die optie in mijn videokaart verdwenen Als ik dat doe als hij nog op het analoge scherm sta wat wel de goeie resolutie heeft heb ik daar na aanpassing natuurlijk ook problemen. Zijn er nog andere opties om dat op te lossen Groeten Vriendje Stokvis
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Het lijkt erop dat je je lcd-scherm iets moet aanpassen. Je kunt vast via het menu het scherm een beetje 'krimpen' zodat het past en je alles ziet...
Sjattuh Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Kijk eens op de monitor of er niet een knopje 'auto' op zit. Deze zal het scherm dan op de juiste afmetingen plaatsen. Als dit niet werkt dan zit het hem in je Windows... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen