Ventura Geplaatst: 16 april 2011 Delen Geplaatst: 16 april 2011 Ik heb een klein probleempje. Bij sommige hd zenders krijg ik geen beeld. Zoals bijv. bij Ned 1HD en RTL4 HD. Terwijl Ned 2HD, Ned 3HD en Net 5HD wel beeld krijg. Nog tips? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Obi Wan Geplaatst: 16 april 2011 Delen Geplaatst: 16 april 2011 Dat heb ik ook, volgens mij een probleem bij het inscannen? Hier op PLi, maar als ik zelf een scan uitvoer, komen de zenders wel tevoorschijn. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
icesat Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2011 Zal ik eens nakijken mvg, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ventura Geplaatst: 17 april 2011 Delen Geplaatst: 17 april 2011 Met de Henksat settings heb ik dat probleem niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
icesat Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2011 De oorzaak is dat de modulatie op 8PSK stond i.p.v. QPSK Bij deze is dat rechtgezet. mvg, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen