Ga naar inhoud

Link vanuit mail, naar internet werkt niet meer.

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik krijg regelmatig mails waar een link in staat, die naar een internetpagina verwijst. Tot voor kort, als ik daar op klikte werkte die link ook.

Gebruik Microsoft Outlook 2007

Windows 7 64 bit PC

Zie voorbeeld, hoe dit op te lossen,

ScreenShot013.jpg

Geplaatst:

Ik heb soortgelijk iets gehad met Outlook en IE8 op een windows XP machine. Ik heb toen in IE onder opties alle instellingen weer op standaard gezet en toen was het probleem verholpen. Je zou ook kunnen proberen om een herinstallatie van IE te doen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Henri,

heb jij voldoende gehad aan het antwoord? ik heb Chrome als internet programma. ik kan mij niet voorstellen dat ik met options uit chrome de instellingen van outlook kan aanpassen????

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Het moet inderdaad een instelling zijn in je browser denk ik. Kun je aangeven hoe je 'beveiligingsniveau' in IE staat ingesteld?

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ergens in de internet settings moet je het zoeken ja.

Geplaatst:

ha kerel, dat was um. als je IE installeert, aan passingen doet, zodat het probleem verholpen is en dan IE inactief maakt zit je weer met het zelfde probleem.

met het tooltje is het geheel verholpen en kan ik gewoon met Chrome internetten.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Waarschijnlijk firefox of chrome erop gehad en niet helemaal goed gedeïnstalleerd...

Zorg dat in je standaardprogramma's je favoriete browser staat aangegeven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen