Littlesat Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 AT-5 is al te zien op de Regionalen transponder. Tenminste als je een ontvanger hebt waarmee je handmatig de Video PIDs en Audio PIDs kunt instellen. Hij zit op de regionalen transponder op Video PID 0x0214 en Audio PID 0x0065 en PCR PID 0x1FFE in MPEG 4. Je hebt er wel een kaartje voor nodig met minimaal het Familie pakket. Met een gewone transponderscan of de fast scan zal je de zender niet kunnen vinden omdat hij nog niet is opgenomen op de PMT is opgenomen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Nog meer Ajax.......... zucht. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Daskie Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Origineel bericht van: Neptunus Nog meer Ajax.......... zucht. Heerlijk!! Gr. Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 oh dat is leuk, kan ik ook nog kijken wat er in die grote stad gebeurd aan groot nieuws. hah haha Le Sud Nino Ferrer
meijelsat Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hallo Is AT5 nu op satelliet? ik wil graag weten hoe moet ik werk over handmatig voor mijn Dreambox DM800HD/PVR, welk frequenyie en pids code? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
satede Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Leuk leuk zo'n 1 april grap,waar is de bron van dit verhaaltje ? The birdman has left the building
Littlesat Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 Ik ben de bron ;-).... tja zijn er tenminste nog enige erin getrapt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Als ik me niet vergis zijn er plannen om AT5 inderdaad via de sat te verspreiden, dan zie ik eigenlijk de grap ervan niet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ik ben de bron ;-).... tja zijn er tenminste nog enige erin getrapt... Ik vind 't wel een goeie
mereltje Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Gatfurpielekes hij is de enige die me genept heeft Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Neptunus Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: Littlesat Ik ben de bron ;-).... tja zijn er tenminste nog enige erin getrapt... Ik vind 't wel een goeie Ja, als je Elburg TV noemt wel maar voor AT5 zou het geen verrassing zijn mochten ze al beschikbaar zijn, vaak zijn zender al een paar dagen voor de werkelijke lancering in de lucht. Maar ieder zijn humor hoor! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten