Okk Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hallo allemaal, Ik ben ook best benieuwd naar de voorkeur van DM800HD ervaren gebruikers, welke image gebruiken ze en wat zijn hun ervaringen? Ik gebruik momenteel PLI maar nog steeds zoekende naar een andere image betreft layout en nog uitgebreide applicaties die ze hebben. Ik wacht af misschien pas ik mijn smaak ook aan de antwoorden die komen. Alvast bedankt!!!!! Mvg. NB.: Ik ben geinspereed door de vraag van mojo26 (Welke image heeft je voorkeur voor de DM500HD), bedankt mojo26
Pedro4 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb PLI op mijn 800 en 8000 en ik ben uiterst tevreden. Wat zou je er nog meer op willen hebben? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Okk Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Geplaatst: 2 april 2011 Beste Pedro4, Dat vind ik hele Goede vraag van je "Wat zou je er nog meer op willen hebben?" Ik ben het meer in probeer en ontdekkingsfase van mijn DM800HD bezig, een hobbyist vergelijken met jullie, daarom heb ik geen idee wat ik nog meer op wil hebben, wel wil ik als ik op mijn DM installeer heel veel applicaties heb dat ik bijna alles uitprobeer, klink heel gek maar JA! daarom heb ik die vraag gesteeld, aan de hand van de antwoorden ga ik verder rommelen en ontdekken, en vergelijkingen van jullie ervaren gebruikers horen!! mvg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen