RayhTec Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Laatste versie is V3.12e:) Je gaat even op NL1 staan en toets +, B, 5 en optie 2. Je ziet dan snel waar de zenders in de kanalenlijst staan die op 12515 zitten. Groeten,
hendrik jan Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Bedankt zeg, dat is een handige handigheid. Ik leer elke dag bij. Alles gevonden en op de goede plaats gezet. Henk
hendrik jan Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Klopt het overigens dat de frequentie van Veronica (12343) volgens een andere draad 12344 is? Ik krijg op 12343 H geen kanalen (handgescand). Henk
bub Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Origineel bericht van: RayhTec Origineel bericht van: bub ja maar had eert voor de zenderlijst vernieuwing wel hotbird zenders en met de nieuwe lijst niet meer Zo te zien heb je de snelscan lijst ingeladen. Daarin wordt 19.2 positie aan LNB A gekoppeld en de de 23.5 positie aan LNB B. Hotbird zal aan C of D gekoppeld zijn. Jouw LNB B staat op Hotbird dus dat komt niet met de kanalenlijst overeen. Groeten, dus als ik een 4/1 switch er achter zet en de lnb's op de goede volgorde er achter doe moet het ook gewoon werken met 4 lnb's of moet ik dan echt software van raytec er in setten
RayhTec Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Dutchandrew heeft al aangegeven dat de originele firm maar met twee LNB's overweg kan. Dus wil je meer zul je inderdaad andere firmware moeten gaan gebruiken om een switch of rotor aan te kunnen sturen. Groeten,
bub Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: dutchandrew Dat kan mits je ontvanger is voorzien van alternatieve firmware. bijvoorbeeld die van Rayhtec. Wat de multitenne betreft, die zou ik je niet adviseren, al zijn daarover de meningen verdeeld. Als het mogelijk is kun je beter een groter formaat schotel kopen met meerdere lnb's. ja heb ook door dat een multihouder en 4 kopen met switch ook een stuk goedkoper is dan een multitenne 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen