rudolfdebeer Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Sinds intrede Windows XP SP3 kan ik mijn Technisat Skystar 2 niet meer gebruiken. Dit is een bekend probleem. Is hier inmiddels al een oplossing voor of kan hij definitief in de schrotbak? Heb nog de eerste uitvoering. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Lamko Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ben toch wel even benieuwd wat is hier de reden van ? Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Crazy Sat Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Als je de "oude" Skystar 2 bedoeld weet ik niet waarom dit een probleem zou kunnen geven. Heb hier op een PC draaiende onder XP SP3 (onlangs geformatteerd)de Skystar 2 draaiende meer bepaald de Rev. 2.3 (i.v.m. blindscanfunctie). Geen enkel probleem , werkt zelfs perfect met usals ( met een sg2100 rotor). feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
rudolfdebeer Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Beruchte antwoord dat ie software weigert te installeren om dat ie device niet kan vinden. Er schijnen inmiddels latere technisat drivers met grote waarschuwing van total system back-up te zijn (500GB back-up!!!) NIet zo'n zin in. Dus even navragen dacht ik zo bij anderen Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen