Ga naar inhoud


[SAB SD] wisselen van radio naar tv met universele afstandsbediening


Gast sabje

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik heb een sabexplorer satelietontvanger. Nu is er vanavond iets mis gegaan en is hij op radio ontvangs komen te staan. Ik wil graag weer tv kijken, maar ik weet niet hoe ik hem weer op tv krijg.

Het probleem is dat de originele afstandsbediening stuk is en ik nu een universele gebruik, merk silvercrest.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je gaat naar menu en dan naar installatie op ok drukken, dan fast scan, en dan laat je hem even zoeken weet niet of je fast scan er in hebt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fast scan zit erop, heb ik gedaan. Hij vind ook wat nieuwe zenders, maar dan loopt hij vast, op welke knop ik ook druk hij doet niks. Op de receiver staat 8. Normaalgesproken als hij op een zender staat, dan staat er 0008 (of een ander viercijferig nummer). Hier snap ik ook niks van waarom hij dat doet, ik zou die nieuwe zenders er ook wel bij willen.

 

Maar ik heb hem inmiddels wel weer op tv, door eerst het knopje met een S erop in te drukken en direct hierna de knop met -/-- erop indrukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...