Gast qazwsx1 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hier hoop ik een aantal vragen beantwoord te krijgen. heb zelf een orginele dm600 maar sinds kort verhuizen er steeds meer zenders naar HD maar dat kan niet met mijn dm600. maar heb wel ergens gezien dat het wel mogenlijk is om via MPEG2?? te bekijken. als het op volgoorde mij een uitleg kunnen geven hoe en wat ben ik al heel erg blij. en als het mogenlijk is bij te plaatsen wat ik moet downloaden en hoop dat ik het werkend krijg
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Hoi,en welkom op Sat4All. De nederlandse zenders gaan steeds meer over naar MPEG4. Zowel in SD als HD kwaliteit. Hier kan je DM600 niks mee. Wat je ook probeert... Een optie is de 800SE,of de 500HD. Of een andere Linux bak met E2 erop.
_Bartje_ Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Normaal heb je een ook een aanbieding van canal digitaal ontvangen om een HD ontvanger voor weinig aan te kopen als je een abbo op filmpakket hebt.
Henksat Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Origineel bericht van: _Bartje_ als je een abbo op filmpakket hebt. Zeg je er wel iets bij... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen