SIMBAke Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 welke versie van motors tv zit er bij tv vlaanderen ? volgens mijn broer zit er een belgische motors tv bij telenet , maar niet bij tv vlaanderen , kan dat ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 TVV gebruikt de engelse versie van Astra1,net als CDS. Maar op de Hotbird zit er één met NL audio bij de meeste programma's. Helaas wel versleuteld. Wellicht gebruikt Telenet die? Denk 't niet,maar 't kan wel.
TokeMUp Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Motors TV is doorgeprikt uit het Franse CanalSat pakket. Dus Franse versie met een 2de audio spoor in het Engels. mvg
digitaal kijker Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Telenet haalt die van de hotbird met soms nederlandse comentaar bij sommige sportuitzendingen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
cookie Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Franse versie is de betere denk ik, want de internationale motorsTV (die telenet gebruikt volgens mij) zend soms dingen niet live uit. De Race Of Champions vorig jaar in November was enkel live op de Franse MotorsTV en niet op de internationale, de tv rechten voor alle landen was waarschijnlijk te duur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen