clemens2 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Studeren kost nu ook eenmaal veel geld. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
1pm Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Boxkey is te verkrijgen hoor , alleen daar zijn moeilijk personen voor te vinden die dit doen . dan zal je met oscam moeten gaan draaien ook maar die kan je laten connecten naar cccam als je meer receivers in je netwerk hebt . Verder wil ik erniet over doorgaan want dan krijg ik ze hier om de oren (lol) 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
M_Z Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: maanvol Helaas bestaat er bij 'webinterface' geen optie om pluins te downloaden. Ik ga via 'plugins'-->'webinterface' Een veel gemaakte denkfout bij PLI software, als je in het Plugins menu zit staat de cursor inderdaad op de plugin "Webinterface", maar als je bovenaan het scherm kijkt kun je zien dat de toets GROEN je in het download menu brengt, dit heeft hierbij dus niks met de Plugin Webinterface te maken. M_Z
maanvol Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: M_Z Origineel bericht van: maanvol Helaas bestaat er bij 'webinterface' geen optie om pluins te downloaden. Ik ga via 'plugins'-->'webinterface' Een veel gemaakte denkfout bij PLI software, als je in het Plugins menu zit staat de cursor inderdaad op de plugin "Webinterface", maar als je bovenaan het scherm kijkt kun je zien dat de toets GROEN je in het download menu brengt, dit heeft hierbij dus niks met de Plugin Webinterface te maken. M_Z M_Z, bij menu-->Plugins-->Webinterface is er inderdaad de mogelijkheid om de groene toets van de afstandsbediening te hanteren, om nieuwe plugins te dowloaden. Het begint opzoek te gaan naar nieuwe plugins; vindt echter geen nieuwe plugins -- kan CCcam niet downloaden. Dit probeer ik op de VU+ duo.
maanvol Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Door middel van 'Telnet' heb ik de 'CCcam' geïnstalleerd, maar vind bij 'cam interface' geen softcam -- slechts bij 'plugins' zie ik nu een nieuw icon 'CCcam v.1.3-info'. OpenEmbedded Linux bm750 Vuplus 2.0.1 bm750 bm750 login: root Password: root@bm750:~# cd /tmp root@bm750:/tmp# ipkg install mipsel.ipk Installing enigma2-plugin-cams-cccam.2.2.1 (1.0-r2) to root... Configuring enigma2-plugin-cams-cccam.2.2.1 root@bm750:/tmp#
M_Z Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: maanvol Het begint opzoek te gaan naar nieuwe plugins; vindt echter geen nieuwe plugins -- kan CCcam niet downloaden. Dit probeer ik op de VU+ duo. Als je op de groene knop gedrukt hebt, krijg je een lijst met verschillende onderverdelingen van te downloaden items. Op de tweede bladzijde zie je staan: Softcams, ga daar op staan en druk op OK, nu zie je bovenaan de CCcam2.2.1 staan. Druk opnieuw op OK en de softcam wordt op de juiste manier geïnstalleerd en in de menus geïntegreerd. Als je niet de lijst met verschillende items ziet na het drukken op de groene knop, is er iets mis met je verbinding in het netwerk en krijgt de VU+Duo geen internetgegevens binnen. M_Z
maanvol Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Na vele pogingen, en vooral veel geduld is de mogelijkheid om de CCcam te mogen downloaden in beeld gekomen. Het systeem komt dan tot de conclusie dat de CCcam reeds is geïnstalleerd -- dit is juist, via 'Telnet' heb ik dat gedaan; alleen vind ik de softcam niet terug bij de cams-afdeling, slechts bij de plugins zie ik nu 'CCcam-info'. Is de installatie van de CCcam goed verlopen, of dien ik een 'deinstall-commando', via Telnet te geven, opdat het opnieuw wordt geïnstalleerd; of is dit niet nodig? http://www.youtube.com/watch?v=UVy3Q628otU&feature=channel_video_title
maanvol Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Ik geloof dat ik het begrijp dat het installeren van de softCam niet wil lukken: bepaalde images staan het installeren van softCams niet toe. http://www.youtube.com/watch?v=F_mrtDCzGyg&feature=channel_video_title
Gast bobelen Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 klopt niet, met de meeste immages is het geen probleem om cccam te instaleren
maanvol Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Het is 'BlackHole', hier schijnt het niet mogelijk te zijn om softcams te installeren.
Gast bobelen Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 zet er dan een nieuwe immage op open pli.newnigma gemeni dan moet het werken gr
1pm Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Met de D+ kaart werkt het ook niet met cccam je moet de boxkey en rsa key hebben . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
maanvol Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Origineel bericht van: 1pm Met de D+ kaart werkt het ook niet met cccam je moet de boxkey en rsa key hebben . 1pm Hoe verloopt het? D+-kaart in systeem(chip naar boven gericht, in slot 1), receiver op een Duitse TV-HD-zender... En, dan is er koffie!!! Althans, daar verlang ik naar... De boxkey, behoort bij de receiver zelf, maar waar heeft de RSA-key betrekking op? Is dit op de kaart zelf? Ik heb een VU+ duo, en een AZbox, verkrijg ik met dezelfde kaart voor beiden receivers de boxkey van elk, en is in beide gevallen de RSA-key dezelfde?
maanvol Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Het mooie van zo'n D+-kaart, is dat deze tevens geschikt schijnt te zijn voor de Spaanse, en Portugese 'Nagravision' -- ja, zelfs de Poolse... Alles blijkt afhankelijk van de juiste gegevens!!!
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 ??? denk je echt dat een legale officiele kaart uit portugal die van POLEN opent? strikvraag ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen