SubSense Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Ik gebruik PLi, ik weet niet exact welke versie. Het lijkt erop dat de settings update niet werkt. Via Menu --> Applicaties --> plug-ins --> settings selecteer ik "hans 13e-19e-23e-28e (20110121-r0)" En bij het downloaden krijg ik de melding "But that file is already provided by the package". Het downloaden lijkt dus goed te staan, maar de zenderlijst blijft staan op 17-09-2011. Zie ik iets over het hoofd of moet ik nog een extra actie doen na het downloaden van de settings? Zal vast wel een keer aan bod zijn gekomen, maar kan niets vinden. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
wortellica Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 heb je wel eerst de oude zenderlijst verwijderd? En daarna je box opnieuw opgestart.
alias haha Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: wortellica heb je wel eerst de oude zenderlijst verwijderd? En daarna je box opnieuw opgestart. dat doe ik ook nooit, ik vlam er gewoon de nieuwe overheen en dat werkt normaal altijd, raar... You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 idem dreamboxedit, die overschrijft dus enkel reload command of herstart ciao True North Rebekka Bakken
wortellica Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Ik had begrepen dat hij het via zijn box download vanuit de plugins, dus niet via dreamboxedit? Origineel bericht van: Tonskidutch idem dreamboxedit, die overschrijft dus enkel reload command of herstart ciao
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 ja maar overschrijven doe je dus ook met een afstandbediening indien je een lijst download ?of ben ik niet duidelijk? True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 ik kwaad ben de goedheid in persoon een engel so to speak True North Rebekka Bakken
wortellica Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch ik kwaad ben de goedheid in persoon een engel so to speak
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 maar of subsence nu de juiste procedure weet? herstart de receiver als je een nieuwe lijst hebt ingeladen. ciao True North Rebekka Bakken
hemertje Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: SubSense Het downloaden lijkt dus goed te staan, maar de zenderlijst blijft staan op 17-09-2011. dat lijkt me sterk.... het lijkt erop dat je een oude Pli erop hebt die niet meer online geupdate wordt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
SubSense Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Ja, de receiver ook al een keer herstart. Geen nieuwe zender lijst. Zo heb ik het gedaan: - Rond november is de Vu+ dus binnen gekomen. - Zenderlijst ge-update Via Menu --> Applicaties --> plug-ins --> settings. - Favorieten aangepast dmv dreamboxedit - Lijst ge-upload naar de box --> prima - Opnieuw zenderlijst ge-update via menu - herstart VU+ duo - Oude lijst? Waar verwijder ik de huidige lijst? dan ga ik dat eerst eens doen. Maar kan niet zo 123 vinden waar. Wellicht een bug in de PLi versie die ik gebruik? Of is het misschien beter om de Henksat lijst erin te knallen met dreambox edit, ga ik ook eens proberen. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Subsense, je kunt met dreamboxedit ook je eigen lijst en bouqetten opwaarderen door een tweede (actuele / courante lijst) te gebruiken en te vergelijken. Tools > compare loaded services with services from dreambox of andersom ciao True North Rebekka Bakken
SubSense Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Goede tip, thanks. Maar het enige wat ik aanpas in Henksat is de discovery's, NGC en BVN. Dat is in 1 minuut gedaan. Settings net geupload, maar mag de box nog niet resetten van vrouw en kind :-) VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 vrouw EN kind ja dan kun je beter gras maaien succes True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen