SubSense Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Dat moet inderdaad ook gebeuren, alleen is dat een hele klus bij mij :-) Na een herstart werkt alles picobello met dreamboxedit! Ga maar eens eens een nieuwe PLi erop knallen, wellicht is het probleem dan weg. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
hemertje Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: SubSense Dat moet inderdaad ook gebeuren, alleen is dat een hele klus bij mij :-) Na een herstart werkt alles picobello met dreamboxedit! Ga maar eens eens een nieuwe PLi erop knallen, wellicht is het probleem dan weg. er is geen probleem je gebruikt een oude OpenPLi image welke gewoon niet meer online onderhouden wordt wil je online blijven updaten dan zal je een OpenPli 2.0 beta moeten flashen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
SubSense Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Ga ik doen, word toch tijd voor een update! VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Subsense, in het dreambox forum heeft nekafnut, een soort gelijk probleem... heb je in de instellingen ook meerdere bouqetten toestaan aangezet? ciao True North Rebekka Bakken
SubSense Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Tonskidutch, ik moet eerst even flashen naar de laatste PLi. Als ik daarna nog problemen heb zal ik ook dit even controleren. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen