Ga naar inhoud


Waarom geen vergelijkende ontvangerforum


Kralingen

Aanbevolen berichten

Ik zou graag twee opmerkingen over dit forum. Ik mis twee dingen ten eerste mis ik een subforum waarin je het kunt hebben over verschillende merken. Alles wordt per merk in gedeeld, maar ik ben op zoek naar de beste HD ontvanger en ik kan wel in ieder merk-forum gaan roepen wat de beste is maar dan krijg natuurlijk een zeer subjectief antwoord. Ik zou dus meta-merk ontvanger forum willen hebben.

 

Bij de merken valt me op dat er diverse types zijn die dan eventueel worden gescheiden door een prefix. Ik zou dat juist weer apart willen hebben en dan een derde over het merk in het algemeen gaat. Inverto heeft de Lemon en scena en dan zou je dus eigen 3 subniveaus moeten hebben.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Kralingen
ik kan wel in ieder merk-forum gaan roepen wat de beste is maar dan krijg natuurlijk een zeer subjectief antwoord

In het metaforum krijg je dan dezelfde subjectieve meningen, van die mensen die datzelfde gezegd zouden hebben in de merk-fora.
Denk niet dat dat dus enig verschil zal gaan uitmaken.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat een goed idee op deze manier de grond in word geboord.

Het eerste punt zou nog een plekje kunnen vinden in het topic overige merken.

Maar met de 2e gedachte heeft de TS zeer zeker een waardevol punt.

 

Een andere optie zou zijn om een rubriek aan te maken waarin deze 2 ideeen zitten samen met het review topic

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Jammer dat een goed idee op deze manier de grond in word geboord.


Ik vind van niet.
Als je de posters van hier moet geloven is de Dreambox de nummer 1 tuner.
Dat is natuurlijk niet waar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP

Als je de posters van hier moet geloven is de Dreambox de nummer 1 tuner.
Dat is natuurlijk niet waar.


Natuurlijk is dat waar wink

Maar inderdaad, iedereen zal zijn eigen ontvanger vaak de beste vinden en daar enthousiast zijn of haar mening over ventileren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het de bedoeling dat er in de toekomst ook objectieve vergelijkingen tussen ontvangers in reviews@sat4all komen te staan.

 

Dit forum dus even in de gaten houden. Misschien zit er iets interessants voor je bij.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Kralingen
...ten eerste mis ik een subforum waarin je het kunt hebben over verschillende merken. Alles wordt per merk in gedeeld, maar ik ben op zoek naar de beste HD ontvanger en ik kan wel in ieder merk-forum gaan roepen wat de beste is maar dan krijg natuurlijk een zeer subjectief antwoord. Ik zou dus meta-merk ontvanger forum willen hebben.


Daar is dus [ Overige merken ] prima voor geschikt.

Citaat:
Bij de merken valt me op dat er diverse types zijn die dan eventueel worden gescheiden door een prefix. Ik zou dat juist weer apart willen hebben en dan een derde over het merk in het algemeen gaat. Inverto heeft de Lemon en scena en dan zou je dus eigen 3 subniveaus moeten hebben.


Dat doen we heel bewust niet omdat je dan juist veel meer handelingen moet uitvoeren om bij de informatie te komen die je zoekt. Veel mensen willen meer lezen dan alleen over hun eigen ontvanger(s) en door die prefix staat alles netjes overzichtelijk in één merkforum en is specifieke informatie met de zoekfunctie ook nog eens heel erg goed te vinden.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Michel
Dat doen we heel bewust niet omdat je dan juist veel meer handelingen moet uitvoeren om bij de informatie te komen die je zoekt. Veel mensen willen meer lezen dan alleen over hun eigen ontvanger(s) en door die prefix staat alles netjes overzichtelijk in één merkforum en is specifieke informatie met de zoekfunctie ook nog eens heel erg goed te vinden.

Buiten dat, het ligt in veel gevallen duidelijk voor de hand dat oplossingen aangedragen voor merk-type-1 ook soelaas bieden voor type-2 van hetzelfde merk. Dus is het juist handig om per merk een forum te hebben en niet per merk-type.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...