seije017 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 ik heb op mijn galaxy s een root uitgevoerd. nu mis ik alle contacten. en met programma kies kan ik deze er niet weer in krijgen. kun je de sbu bestand er ook handmatig in zetten ?
sevensheaven Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 vreemd hoor..ik heb hem ook geroot hier,maar alle contacten(sim en phone)zijn gewoon intact gebleven. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
NINjak Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Origineel bericht van: seije017 ik heb op mijn galaxy s een root uitgevoerd. nu mis ik alle contacten. en met programma kies kan ik deze er niet weer in krijgen. kun je de sbu bestand er ook handmatig in zetten ? Ik heb geen Galaxy S maar een SE X10 maar je zou, volgens mij, bij het rooten geen info kwijt moeten raken. Echter bij het installeren van een "ander OS"/MOD raak je wel alles kwijt! Als je van de google sync gebruik zou maken, re-sync je de contacten gewoon weer. Moet je wel het syncen met de hand doen of automatisch laten gebeuren.
seije017 Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 n ik via gmail ook de contacten nar mijn iphone zenden ? zo ja op welke manier. zodat ik op de samsung zelfde als op de iphone heb staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen