denbosch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 telkens als ik zap dan springt de informatie op de osd over het programma terug in de tijd. als ik bijvoorbeeld op veronica ga staan krijg ik eerst te zien wat erop is en meteen krijg ik de informatie van gisteravond 18:00 uur. ik heb de epg.dat al verwjderd en een andere skin geprobeert maar dat helpt niet. wat zou het probleem kunnen zijn? ik gebruik de allerlaatste pli image
vGnp Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Op sommige zenders is de Now&Next momenteel verkl**t. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Jean-Claude Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 aha, ik ben dus niet alleen, vroeg me al af wat er nu weer aan de hand was. het komt voor op alle VL + NL zenders, de klok op de satelliet zal zeker weer verkeerd lopen ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Mr_Virtual Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Ik heb dit ook! Ook de tekst is naar de klote. Zo zie ik overal een  tussen staat. Voorbeeld: EÂenVandaag
APPLE Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: Mr_Virtual Ik heb dit ook! Ook de tekst is naar de klote. Zo zie ik overal een  tussen staat. Voorbeeld: EÂenVandaag had dus moeten zijn EénVandaag en de openpli of canal digitaal ondersteund geen é ó ú etc
Mr_Virtual Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: APPLE Origineel bericht van: Mr_Virtual Ik heb dit ook! Ook de tekst is naar de klote. Zo zie ik overal een  tussen staat. Voorbeeld: EÂenVandaag had dus moeten zijn EénVandaag en de openpli of canal digitaal ondersteund geen é ó ú etc Ik heb Newnigma2. Maar blijkbaar iets mis met de charset.
Meega1 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: APPLE Origineel bericht van: Mr_Virtual Ik heb dit ook! Ook de tekst is naar de klote. Zo zie ik overal een  tussen staat. Voorbeeld: EÂenVandaag had dus moeten zijn EénVandaag en de openpli of canal digitaal ondersteund geen é ó ú etc Ik héb Openpli 2 en deze EÂenVandaag staat bij mij alleen in de now next infobar. In de favorietelijst en de cool epg staat tie wel goed. Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen