Gast 1664 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 M'n versterker zit optisch verbonden aan de TV. De TV via HDMI aan de ET9K. Als ik nu AC3 downmix uitzet op een AC3 geluidskanaal dan reageert de versterker met de tekst dolby digital 2/0 (2 kanalen AC3) De melding is correct en het lijkt alsof AC3 van de ET9K wordt doorgelust naar de versterker. Ik krijg echter geen geluid. Werkt AC3 via HDMI niet?
destroyer2usa Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: 1664 M'n versterker zit optisch verbonden aan de TV. De TV via HDMI aan de ET9K. Als ik nu AC3 downmix uitzet op een AC3 geluidskanaal dan reageert de versterker met de tekst dolby digital 2/0 (2 kanalen AC3) De melding is correct en het lijkt alsof AC3 van de ET9K wordt doorgelust naar de versterker. Ik krijg echter geen geluid. Werkt AC3 via HDMI niet? Werkt prima. Ik heb alleen hdmi aangesloten en krijg netjes ac3 binnen in mijn receiver. (en ook geluid natuurlijk).
Gast 1664 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Bedankt, dan zal m'n TV de "AC3 pass-through" vermoedelijk niet goed verwerken.
Breebosje Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 ik heb de ET9000 verbonden aan mijn yamaha receiver met een optische kabel , die geeft wel een signaal + rood lichtje door , maar ik krijg geen dolby diditaal geluid door en hij geeft het ook niet aan op mijn display , in het menu staat AC3 op aan . Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
Doctor V Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Zo heb ik het ook aangesloten met mijn Yamaha, werkt prima. Weet je wel zeker dat het signaal ook Dolby didital is ipc PCM ? Reageert jou ET9000 ook op de afstandsbediening van je Yamaha ( zoals bij mij )?
Breebosje Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 de ab van de Yamaha reageerd niet op de ET 9000 , en ik heb het geprobeerd met een signaal van film 1 ,, ik heb wel geen HD abbonnement . Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen