Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om tegelijkertijd 2 verschillende opnamens te maken met de VU+ duo , aangesloten op een twin LNB ?

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Wel 5 (mits uiteraard op twee transponders).

Geplaatst:

Euh .. 7 tegelijk is me ook al es gelukt smile

post-9696-1318261940,6841_thumb.jpg

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Geplaatst:
Origineel bericht van: kitt
Euh .. 7 tegelijk is me ook al es gelukt

Maar niet op HD-kanalen. En dat gaat met 5 stuks wel.

Overigens: het aantal actieve timers zegt niets: als het er teveel worden, zie je dat niet aan die timer, naar wel aan de opname, die dan voor 0kb te boek staat.
Geplaatst:

Een paar vragen hierover:

[*]Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?

[*]Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Natuurlijk heb ik het over VU+ Duo. Ik draai momenteel op DARKHOLE 1.6 (geloof ik, laatste versie). Ook bijzonder fijne image.

Origineel bericht van: Frans B
Is het mogelijk om tegelijkertijd 2 verschillende opnamens te maken met de VU+ duo , aangesloten op een twin LNB ?

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:
Origineel bericht van: faxme
  • Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?
  • Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Ad 1: dat gaat vanzelf: Enigma regelt alles voor je (als de instellingen juist zijn);
Ad 2: Nee/Ja. Je bent dan wel beperkt: de tweede tuner kan alleen kijken naar transponders in hetzelfde "kwadrant" (frequentieband en polarisatie) als waar tuner 1 naar kijkt.

Ja.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
  • Hoe neem je een kanaal op terwijl je de ander op neemt?
  • Moet je dan perse 2 kabels trekken of Kan je de 2de tuner gelijkstellen op tuner 1?

Ad 1: dat gaat vanzelf: Enigma regelt alles voor je (als de instellingen juist zijn);
Ad 2: Nee/Ja. Je bent dan wel beperkt: de tweede tuner kan alleen kijken naar transponders in hetzelfde "kwadrant" (frequentieband en polarisatie) als waar tuner 1 naar kijkt.

Ja.

What moet mijn instelling zijn dan ongeveer om 2 kanallen tegelijk te kunnen opnemen en kijken?

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:
What moet mijn instelling zijn dan ongeveer om 2 kanalen tegelijk te kunnen opnemen en kijken?
Het enige wat je moet doen id de ontvanger vertellen wat je antenneconfiguratie is. De rest gaat vanzelf.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen