odul Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 allen ,wat zijn bij bewolking 0, de herkenningspunten op de lijn Brussel - Nice ? Onafhankelijk van de maatschappij, volgen ze allemaal dezelfde route ? Dank voor de antwoorden. De eerste maal heb ik een grote lange rivier gezien , maar zou niet weten welke ? Het meer van saint cassien ligt dat ook op deze lijn ? Dank voor de antwoorden Geel , Stad in de Kempen.
Gast SatMann Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 de meeste vluchten Brussel- Nice volgen de gewone route. das over Besançon, Alpen om dan schuin van rechts Nice te naderen (heb deze vlucht al 10-tallen keren genomen), uiteraard is echt alles afhankelijk van de vluchten, weer, ... maar meestal altijd hetzelfde beeld (als het weer het toelaat). wat jij ziet als rivier is dit (google earth pic). de naam vind ik niet direct terug (heb er ook niet achter gezocht :-) ) maar je hebt steden genoeg op die foto dat je kan zoeken...de rest zal je volgens mij in midden FR niet zien omdat je dan op het hoogste punt zit, ik heb zelden een rivier gezien enkel wel deze grote waterlap en soms ook het meer van Lausane, omdat je daar rakelings langs gaat en bij mooi weer dat zeer goed ziet. hopelijk heb je wat meer info (de volgende keer kan je wel de vlieglijn/route vragen hoor aan de stewards, die gaan je dat zo kunnen geven ) wat ik weet van de vluchten heb ik eens op een google mapje lijntje getrokken, de enige twee grote watermassa's met een gele cirkel. greetz
odul Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 SatMann , dank voor al die moeite . Zie Annecy , dus Meer van Annecy zou bij goede weercondities zeker moeten te zien zijn. Groeten PS Lac saint cassien niet dus. Geel , Stad in de Kempen.
Its_Johan Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Haha, op "Knipsel.JPG" staat mij huis en die 'brede' rivier is een stuwmeer. http://en.wikipedia.org/wiki/Lac_de_Vouglans Ik noem het trouwens het meer van Geneve en niet Lausanne, maar daar valt over te twisten... ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Gast SatMann Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Lausanne of Genève worden door elkaar gebruikt mooie streek woon jij :-)
allez l'om Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: SatMann Lausanne of Genève worden door elkaar gebruikt mooie streek woon jij :-) het meer van Genève heet het Lac de Genève of Lac Léman, Lausanne komt nooit in de naam voor, behalve in de middeleeuwen http://nl.wikipedia.org/wiki/Meer_van_Gen%C3%A8ve Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen