Ga naar inhoud


[Strong] Wie kan me even Helpen?


Gast

Aanbevolen berichten

Mieschien is dat al velen malen gevraagd maar voor mij is het de eerste keer dat ik dat doe. hoe moet ik een fun kaart proggen voor alcam ik heb drie hex files de flasch de int epr en de extern epr welke moet ik gebruiken bij chipcat. Alvast bedankt Pino

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de kaart met ***geen-reclame*** geprogd maar ik krijg alleen beeld op het Nederlands Pakket bij de Duits en Stream blijft mijn beeld zwart. Hebt ge toevallig files die werken of kunt ge zeggen waar ik die kan vinden ik heb die van Boris nu op de kaart zitten.Alvast bedankt Pino.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een overbodige opmerking, maar stream zit op hotbird. Je hebt dus ofwel een twin ofwel een draaibare schotel nodig, ofwel je lnb op de hotbird gericht. Maar dat zal je al wel weten. Verder zijn de files van boris gewoon goed. Je zou ze zelf de keys kunnen checken en ze met picbined of isvedit aanpassen. De huidige/werkende keys zijn altijd wel ergens te vinden op het net.

 

Verder zijn er ook een aantal kanalen die alleen 's avonds uitzenden(b.v. na 20:00).

 

Nog een opmerking je moet bij een strong nog wel eens zappen ofwel op +(plus drukken) om bv een beta(crypt) kanaal te kunnen ontvangen. Dus even met je remote spelen etc. Auto switching werkt niet altijd even soepel. Be patient!!

 

Kortom gewoon er wat meer tijd in steken en je zult vanzelf tot het gewenste resultaat komen.

 

Suc6

 

Gr Themenk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...