dvbs Geplaatst: 11 juni 2011 Delen Geplaatst: 11 juni 2011 aan eendjes? toch graag gedaan. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 19 juni 2011 Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Hoe moet je deze image erin zetten? met MPI of kcc. Ik heb nu AAF E2 WM, maar er zijn problemen met de bbc hd kanalen. Ik weet niet of ik zou naar deze image kan. En hoe groot moet de usb stick zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 20 juni 2011 Delen Geplaatst: 20 juni 2011 Ik ben volgens mij al wat verder: Eerst notfall image, daarna de org. 2.02 met bootloader image. Maar daarna dan met mpi of kcc de pkt image op usb zetten?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 20 juni 2011 Delen Geplaatst: 20 juni 2011 Is dit de juiste manier? Kun je het beste de org firmware in de flash zetten? En daarna met kcc of mpi de image op usb zetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen