itzmie Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Gek genoeg is het mij niet eerder opgevallen, maar als mijn box een tijd op 1 kanaal heeft gestaan en ik wil switchen dan duurt het even, de radertjes komen dan in beeld en de harddisk gaat aan, voordat ik naar het nieuwe kanaal kan gaan. Ik gebruik openpli2. Is dit normaal of heb ik iets ingesteld waardoor dit gebeurd? Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
Moderator wiz Geplaatst: 5 april 2011 Moderator Geplaatst: 5 april 2011 heb je toevallig picons geinstalleerd op je harddisk? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
itzmie Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Ja nu je het zegt, dat is de verandering geweest. Aha dan is dat ook duidelijk, bedankt voor het antwoord. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
Gast Duolist Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 En precies dit onderwerp met dezelfde oplossing is al zo vaak gepasseerd......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen