Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Hallo,<P>Ik ben al ettelijke sites gaan afschuimen, doch nergens vind ik een link naar Devoy.<BR>Iemand een suggestie ?<P>Dank bij voorbaat.<BR>
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 @deltafly, je kunt hier de <A HREF="http://www.naedfair.nip.net/" TARGET=_blank>Devoy</A> site mee opstarten.<P>Je moet wel wat geduld hebben met het inladen, want hun server zit in 'verwegiestan'!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Kun je links naar Keysites nou niet gewoon per Private Mail doen ?
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Laat maar, sorry voor de opmerking; ik zie dat Toxic ook de link naar laurals in zijn posting zet.<P>Dacht dat dit niet de bedoeling was, excuses vergissing is menselijk.<P>c-ya !
Ron Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 @viewer, ik heb al eens vaker aangegeven dat Canal+ 2 recherche bureaus in dienst heeft die samen beter op de hoogte zijn van de locatie van diverse satelliet sites als jij en ik. Als jij weet waar een site zich bevind weet Canal+ het ook.<BR>Een tijdje geleden is toch wel bewezen dat die mannen gewoon op de diverse boards rondhangen en gretig gebruik maken van e-mail en PM's om achter de locatie van de diverse sites te komen. Daar is niets tegen te doen dus kun je beter de sites maar gewoon bekend maken, dan heeft men er (zolang ze online zijn) ten minste iets aan. <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 @toxic<P>Waarom zou je het de snuffelhonden makkelijk maken?....laat ze maar werken voor hun "brokken"
Aanbevolen berichten