Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vader wil heel graag L1 kijken, maar L1 en paar regiozenders zijn overgegaan naar MPEG4. het is bezit van Philips DSR 7141 De abonnee van mijn vader is toppakket. Wegens oude tv toestel zonder HD.. Kun je helpen om L1 weer in beeld krijgen?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

De regionale kanalen zijn vrij te ontvangen maar ze zitten wel op de astra 23,5 [astra 3]

Maar dan moet hij wel een duo lnb hebben

L1MBURG TV 23,5 11.914,00 H 27500 3/4 Familie-, Entertainment- en Top-pakket van CanalDigitaal,

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik heb al gedaan, andere FTA regiozenders wel goed door en Duo LNB ook.

Ik denk dat CANAL DIGITAAL fout???

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

Geplaatst:

Staat l1 wel in de lijst dan.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Nu hebben we een beeld van L1 door heractivatie Canal Digitaal smartcards. Nu is problemen opgelost.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen