Gökhan Tasgin Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Goedendag, Ik zoek een satellietontvanger die je in je pc plugt. z'n USB apparaat die op snelheid van USB 2 of USB 3 werkt/PCI Apparaat . Ik wil zowel buitenlandse zenders & nederlandse FTA zenders ontvangen, kan dat wel? Of heb ik perse satelliet nodig? M.v.G Gökhan Tasgin.
satencom Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 usb ontvangers zijn er wel te koop ,maar er moet nog wel een schotel bij ,zonder schotel kun je niks ontvangen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gökhan Tasgin Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Geplaatst: 6 april 2011 Satelliet is geen goede optie voormij. Ik woon tegen over een GSM-mast die het signaal verstoort van het satelliet, ik heb geprobeerd op de balkon te verplaatsen maar dat lukte niet omdat die mast in de weg stond. ik woon in een (huur)appartement . en ik mag het niet op de dak monteren daar heb ik goede bereik. daarvoor vroeg ik het of een USB ontvanger was die buitenlandse&nederlandse FTA zenders ontvangt. Met satelliet ben je mooi voordelig klaar mee, je betaalt inmaalig en je kan naar ekle FTA zenders kijken. Er wordt ook wel via internetproviders verkocht maar moet je onnodig doken:-) Heb je nog idee?
satencom Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Hoe groot is de schotel die hebt ,want andere optie is er eigenlijk niet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gökhan Tasgin Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Geplaatst: 6 april 2011 Hmmm ...dat is wat minder.. De schotel is 55 cm. Ruimte heb ik wel ,mja wordt gewoon verstoord op het balkon want op de balkon wordt het gewoon verstoord 90% procent van de tijd kan ik niks kijken.
Jassy Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 De verstoring van het signaal vind echter plaats nádat het signaal door de LNB is gegaan en niet bij de ontvangst op de schotel. Immers zenden in het 10,7~12,7GHz bereik geen GSM/UMTS stations. Nadat het signaal door de LNB is gegaan wordt het signaal naar een lagere band geconverteerd en kom je in het UMTS uitzendbereik terecht. Het probleem is dus dat danwel de versterking in de LNB te hoog is en dat door het UMTS zendstation kruismodulatie optreedt in de LNB en er dus geen ontvangst is, of dat de kabels niet van voldoende kwaliteit zijn om de storing van het UMTS zendstation buiten de deur te houden.
iemand Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Als je huurt heeft je verhuurder een verplichting aan jou; jij hebt nl ook recht op woongenot. Je verhiirder heeft blijkbaar het dak verhuurd aan een GSM-provider, maar daarmee hindert ie jou " vrijheid op ontvangst" en dat is een grondrecht. Vraag hem tegemoet te komen door of de GSM-antenne te laten verplaatsen of jou in de gelegenheid te stellen een schotel wat verderop te mogen plaatsen; maw ook op het dak ;-) gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen